Etter treningsmat

Heisann! Har dere hatt en fin uke så langt?

Denne uka har gått så utrolig treeeeeegt for min del. Vi har hatt lange dager med mye forelesning og tidlig opp, men i morgen er det heldigvis fredag ♥ Ukas treningsøkter er likevell blitt gjennomført som normalt, med en blanding av styrkeøkter og intervalløkter. Det nye dette halvåret her er også at jeg prøver å svømme en gang i uka, så det gjorde vi i går, og etter planen skal vi kanskje ta en liten svømmerunde i morgen også. Utrolig deilig trening! 

Etter at jeg har trent blir jeg alltid så sulten, og hvis middagstiden ikke er der helt enda, så lager jeg meg ofte bare noe digg. Best å spise noe med en gang syns jeg. Så ofte blir det noe lignende dette her:

Tortillapizza er jo laget på 10 minutter, så det passer helt perfekt når man er sulten etter en treningsøkt! Den topper jeg bare med noe pålegg, og ellers det jeg har i kjøleskapet. Så lager jeg ofte en smoothie (hvis jeg har ingredienser), og lager den enten som drikke, eller slik som jeg har gjort over her. Da har jeg den litt tykkere og drysser over litt granola, og spiser som en blanding. I dagens smoothie har jeg hatt kiwi, spinat, yoghurt naturell, en dæsj appelsinjuice, en banan og en håndfull bjørnebær. Næringsrikt, og ikke minst godt!

 

Hva pleier dere å spise etter treningen?

– Thale Sunniva 

 

 

1 kommentar
    1. Så deilig det så ut! Varierer egentlig veldig hva jeg lager, hvis jeg ikke har lyst på noe så hiver jeg i meg en protein shake bare, men syns det er veldig godt med en smoothie, noe med avocado osv. Lager også innimellom sjokolade boller på havegryn, protein pulver, sukrin, raw kako, cocos olje og litt smør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg