oktober 2011

Halloween

Min Halloween blir tilbrakt med rød nese og en kopp med Oboy kakao Kom hjem fra HalloVenn for ikke så lenge siden. Det ble mange fine hjerter og blomster på små jenteskinn og edderkopper og spin...

Siste dag i Oktober

"sterkere tilbake i kveld"du liksom.... Okei da, jeg holder ikke alltid det jeg lover her på bloggen. Man kan vell bare si det sånn at jeg ikke ble noe sterkere i løpet av kvelden i går, og derfor ...

Søndag

Hei folkens! Jeg lever fremdeles! Jeg kom hjem fra jobb for en liten stund siden, og der har jeg vært siden 8 i dag morges. Dette ble en skikkelig jobbehelg, men jeg elsker den nye jobben min! Så d...

Mobil: Første dag på jobb

Nå reiser jeg snart på min første dag på jobb. Gledgruer meg... Forresten er det veldig positivt å ha kjæreste med bil! I dag reiste vi og kjøpte frokost hos bakeren. Så da ble det frokostbrød, ber...

New In: Dress

Kjole fra BikBok

Metropolis

Har netopp kommet hjem fra konsert med Ska-Boom på metropolis. Live sitt band! Og de er fremdeles helt amazingly gode! Helt, helt, helt sykt! Når jeg flytter skal jeg flytte til et sånt koselig hv...

Masquerade

Årets fest er planlagt: Masquerade! Gleder meg♥ Jeg bestilte masker til både meg og Bjørnar i dag: Min♥ Håper den er like kul i virkeligheten som på bilde! Bjørnar sin. Phantom ...

Innkjøp Estland 1.

Endelig det første innkjøp innlegget. Noen av tingene mine er sporløst forsvunnet, så derfor kommer det i flere omganger etterhvert som jeg finner det jeg mangler... Til og begynne med kan jeg vis...

En bedre verden

Dansk film. Anbefales på det sterkeste! MyeMye bedre enn bare traileren alene... _bilder hentet fra GoogleHar du sett filmen? Hva syns du?

Frykt skaper makt

I dag hadde vi en veldig annerledes skoledag. Vi hadde solidaritetsdag. Ettersom at jeg er med i solidaritetskomiteen har jeg vært med på å planlegge dagen i forkant. Dagen gikk ut på å få informas...

Pizzakveld med Margrethe

Er vi ikke flinke vell? Har hatt en kjempekoselig kveld med Margrethe. Skikkelig lørdag på en søndag! Fineste bildet jeg har av oss♥ Bilde er tatt i fjor Nå kjenner jeg at jeg snart bu...

De siste 48 timene

Har vært litt dårlig blogging på meg i helga, men jeg har faktisk vært sosial! Denne helga har det nemlig vært Anehelg♥ Fredagen ble tilbrakt på "møte" i kirka. Vi lagte vaffler og spiste sa...

Mobilblogg: Hos Ane

Befinner meg hos Ane. Vi har lagt vårruller og Brownies. Nå ser vi film med stearinlys, røkelseslukt og snart chai latte. Lørdag er bra! - Thale Sunniva

Byen

Nå reiser meg og Ane til Sandnes city. Hva skal du i dag?

Estland dag 6: Riga og hjemkomst

Den siste dagen i Estland reiste vi tidlig om morgenen. Allerede klokken halv 6 stod vi klar på skolen. Siste bilde som ble tatt av hele gjengen: Trøtte... Vi kjørte buss i en tre timers tid o...

Verdens beste

Margrethe♥

Estland dag 5: Tartu

Den femte og siste dagen i Estland reiste vi inn til en ganske stor by kalt Tartu. Det første vi gjorde der var å gå på et vitensenter. Vi fikk først en "forelesning" der vi kunne velge om vi vi...

In your corner in the pouring rain

I don`t mind spending everyday out in your corner in the pouring rain Været på sitt verste i går. Ikke spesielt hyggelig.... Dagen i dag (til nå) har gått til latin og fransk. Spennende! Snar...

Estland dag 4: Workshop og familiedag

Den fjerde dagen i Estland var egentlig en ganske rolig dag. Dagen startet med at vi hadde fremføring om 22 juli.... og noen andre mindre fremføringer. _ Bildene er tatt av Triin Etterpå ble v...

Bake kaker søte

Og for en gangs skyld er det ikke meg som har bakt, men Bjørnar! Deilig å sitte med bena på bordet mens kjæresten baker kaker. Kakene i ovnen.. På tross av denne store kakebakingen er det like...

Estland dag 3: Utflukt

Den tredje dagen vår i Estland reiste vi på en aldri så liten utflukt. Det første stedet vi reiste til var Setomaa. Her fikk vi høre og se om hvordan de levde i Estland før i tiden... Etter en r...

Kosekveld hos Siwi

I går var vi hos Siwi og spiste nachoes og sjokolade♥ Siwi var den som tok seg av all bildetakningen, så her har dere noen: Mohahah. No mercy for dem som tar bilder av seg selv... Dagen i ...

Gåtur

I går hadde meg, Bjørnar og Tyra en kjempefin runde rundt Stokkalandsvannet. Resten av kvelden i går gikk til nachoes og vennekos hos Siw Noria (bilder kommer senere). Litt bilder fra turen vår i ...

Estland dag 2: Teacher`s day

Den første hele dagen i Estland var vi med på noe kalt teacher`s day. Det gikk ut på at elevene skulle være lærere. Vi lærte elevene om Norge. Dagen startet med en åpningssermoni: Her er vi nor...

Vårlivarden

I går gikk jeg fjelltur med Trude opp til Vårlivarden. Vi hadde fantastisk vær og fikk en kjempeflott fjelltur. En liten pause på vei opp... Resten av dagen i går gikk til vaffelspising.... ...

RIGA & Ankomst

Første Estland innlegg! Jeg har laget en ny kategori på bloggen kalt REISE, her kan dere lese innlegg som omhandler ferier generelt, enten om det er mens jeg er på reise, etter eller at jeg skal. ...

Oppskrift: Nanbrød

Oppskriften på hjemmelaget nanbrød er veldig god! Oppskriften er opprinnelig HERFRA, men jeg ville gjort noen få endringer. Du trenger: ♥ 2 dl melk ♥ 2 ss sukker ♥ 25 g gjær...

Stavangerturen

Vi hadde en kjempekoselig tur i Stavanger. Jeg fant meg en pen svart kjole som jeg kan bruke i begravelsen på fredag (verdens flotteste lærer har dessverre godt bort og det er virkelig en begravels...

S-Town

Nå tar jeg snart turen inn til Stavanger med min kjære Trude. Og vet dere hva? I dag får jeg kofferten min♥ Det vil si at jeg snart kan vise dere bildene fra Estland!! Thumps up for that! ...

Going to bed, knowing you can sleep as long as you want.

I gårkveld var jeg med denne heeerlige gjengen her: Jeg klarte liksom ikke å bestemme meg for hvilket jeg syntes var finest.... Til nå i dag har jeg vært en del ute. Jeg har gått tur med pappa,...

Ryddig rom

Skikkelig interresant blogging på meg i dag, men jeg har faktisk ikke gjort så veldig mye... OG ettersom kofferten mangler får vi klare oss med slike innlegg frem til onsdag. Gleder meg sånn til å ...

Antrekk 10 oktober

Skjorte//Risø Bukse//BikBok Hele dagen i går ble tilbrakt i joggebukse og bamsegenser (kjøpt i Riga, viser senere). Det var en skikkelig, skikkelig chille søndag, men det trengte jeg etter en he...

Fuck Baltic Air!

Har ikke hørt noe om hvor kofferten min befinner seg og det har ikke de andre heler. Den lille pcen min (der alle bildene mine ligger) døde nettopp, mens jeg holdt på å legge over bilder, og dere k...

Hjemme igjen!

Da er jeg hjemme igjen, uten kofferten. Kofferten min (og nesten alle andre sin) står sannsynligvis fremdeles parkert i Riga. Jeg har helt utrolig mange bilder å vise dere, for det har jo vært så ...

Mobil: På vei hjem

Nå sitter vi (igjen) på flyplassen i Riga. Det blir deilig å komme hjem! Vi har vært oppe siden 4 og humøret skifter mellom trøtthet og fjolling. Mest fjolling. - Thale Sunniva

Mobil: Riga

Nå sitter vi på flyplassen i Riga og skal snart inn til sentrum Flyet går rundt 8 i kveld, så vi har en lang tid her borte!- Thale Sunniva

Flotte mennesker!

Meg, Martin og Andrea. Det er disse jeg bor sammen med atm.

Utedag i Estland

I dag har vi vært mye ute. Først var vi på en gammel gård og hørte om hvordan de levde i Estland før i tiden. Etterpå reiste vi til en "camp" der vi klatret i trær og hang i tau osv. Vanskelig å fo...

Mobil: Satomma

Nå er vi på et gårdsbruk eller noe. Vi har sett på hvordan de levde i Estland før i tiden. Atm venter Vi i dokø... Estland er gøy! - Thale Sunniva

Fest i Estland

Vi har vært på skolefest nå.., med smååå unger. Men jeg har fått meg mange nye venner. Litt flere bilder: (ingen er redigert enda, så bare ta dem som de er. Tenker å se skikkelig gjennom bildene n...

Latvia

Da har jeg endelig fått gang på min egen pc! Tenkte og bare vise dere noen få bilder fra dagen i Latvia i går. Vi hadde det veldig gøy der og jeg gleder meg kjempe masse til å ha en hel dag der på ...

Jeg lever enda!

Da er jeg plantet godt til rette i et koselig hus i Estland. Jeg laaner pcen til storesosteren i familien, derfor blir det ingen bilder eller noe i dag. Skal se om jeg ikke kan faa passordet til in...

Da drar jeg!

Sjekk ut tida da! Klokka har akkurat passert 4 om morgenen og det er bare en halvtime til Andreas kommer og henter meg. Nå skjer det virkelig! NÅ REISER VI TIL ESTLAND! Skal prøve å oppdatere...

Estonia

Pakkingen er på god vei! Planen er og ikke ha noe mer i toalettveska, annet enn toalettmappa.... Har kjøpt knekkebrød og nugatti i tilfelle jeg ikke liker maten. Haha!Jeg får god hjelp til å pakke:

Forberedelser til Estland

I dag har hele estlandgjengensamlet seg og skrevet ferdig ALLE framføringene vi skal ha der nede. Vi var først på Sandnes brygge og senere gikk vi og kjøpte kinamat. Vi ble heldigvis ferdige i dag!...

Last night

Ble ikke noe mer blogging i går. Jeg spiste masse is og var litt rundt omkring i det fine været. Kvelden endte opp med et møte i kirka, koselig. Huden til Joachim. Søt! Knut i lufthocky maskinen....

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin