oktober 2011

Halloween

Min Halloween blir tilbrakt med rd nese og en kopp med Oboy kakao Kom hjem fra HalloVenn for ikke s lenge siden. Det ble mange fine hjerter og blomster p sm jenteskinn og edderkopper og spin...

Siste dag i Oktober

"sterkere tilbake i kveld"du liksom.... Okei da, jeg holder ikke alltid det jeg lover her p bloggen. Man kan vell bare si det snn at jeg ikke ble noe sterkere i lpet av kvelden i gr, og derfor ...

Sndag

Hei folkens! Jeg lever fremdeles! Jeg kom hjem fra jobb for en liten stund siden, og der har jeg vrt siden 8 i dag morges. Dette ble en skikkelig jobbehelg, men jeg elsker den nye jobben min! S d...

Mobil: Frste dag p jobb

N reiser jeg snart p min frste dag p jobb. Gledgruer meg... Forresten er det veldig positivt ha kjreste med bil! I dag reiste vi og kjpte frokost hos bakeren. S da ble det frokostbrd, ber...

New In: Dress

Kjole fra BikBok

Metropolis

Har netopp kommet hjem fra konsert med Ska-Boom p metropolis. Live sitt band! Og de er fremdeles helt amazingly gode! Helt, helt, helt sykt! Nr jeg flytter skal jeg flytte til et snt koselig hv...

Masquerade

rets fest er planlagt: Masquerade! Gleder meg♥ Jeg bestilte masker til bde meg og Bjrnar i dag: Min♥ Hper den er like kul i virkeligheten som p bilde! Bjrnar sin. Phantom ...

Innkjp Estland 1.

Endelig det frste innkjp innlegget. Noen av tingene mine er sporlst forsvunnet, s derfor kommer det i flere omganger etterhvert som jeg finner det jeg mangler... Til og begynne med kan jeg vis...

En bedre verden

Dansk film. Anbefales p det sterkeste! MyeMye bedre enn bare traileren alene... _bilder hentet fra GoogleHar du sett filmen? Hva syns du?

Frykt skaper makt

I dag hadde vi en veldig annerledes skoledag. Vi hadde solidaritetsdag. Ettersom at jeg er med i solidaritetskomiteen har jeg vrt med p planlegge dagen i forkant. Dagen gikk ut p f informas...

Pizzakveld med Margrethe

Er vi ikke flinke vell? Har hatt en kjempekoselig kveld med Margrethe. Skikkelig lrdag p en sndag! Fineste bildet jeg har av oss♥ Bilde er tatt i fjor N kjenner jeg at jeg snart bu...

De siste 48 timene

Har vrt litt drlig blogging p meg i helga, men jeg har faktisk vrt sosial! Denne helga har det nemlig vrt Anehelg♥ Fredagen ble tilbrakt p "mte" i kirka. Vi lagte vaffler og spiste sa...

Mobilblogg: Hos Ane

Befinner meg hos Ane. Vi har lagt vrruller og Brownies. N ser vi film med stearinlys, rkelseslukt og snart chai latte. Lrdag er bra! - Thale Sunniva

Byen

N reiser meg og Ane til Sandnes city. Hva skal du i dag?

Estland dag 6: Riga og hjemkomst

Den siste dagen i Estland reiste vi tidlig om morgenen. Allerede klokken halv 6 stod vi klar p skolen. Siste bilde som ble tatt av hele gjengen: Trtte... Vi kjrte buss i en tre timers tid o...

Verdens beste

Margrethe♥

Estland dag 5: Tartu

Den femte og siste dagen i Estland reiste vi inn til en ganske stor by kalt Tartu. Det frste vi gjorde der var g p et vitensenter. Vi fikk frst en "forelesning" der vi kunne velge om vi vi...

In your corner in the pouring rain

I don`t mind spending everyday out in your corner in the pouring rain Vret p sitt verste i gr. Ikke spesielt hyggelig.... Dagen i dag (til n) har gtt til latin og fransk. Spennende! Snar...

Estland dag 4: Workshop og familiedag

Den fjerde dagen i Estland var egentlig en ganske rolig dag. Dagen startet med at vi hadde fremfring om 22 juli.... og noen andre mindre fremfringer. _ Bildene er tatt av Triin Etterp ble v...

Bake kaker ste

Og for en gangs skyld er det ikke meg som har bakt, men Bjrnar! Deilig sitte med bena p bordet mens kjresten baker kaker. Kakene i ovnen.. P tross av denne store kakebakingen er det like...

Estland dag 3: Utflukt

Den tredje dagen vr i Estland reiste vi p en aldri s liten utflukt. Det frste stedet vi reiste til var Setomaa. Her fikk vi hre og se om hvordan de levde i Estland fr i tiden... Etter en r...

Kosekveld hos Siwi

I gr var vi hos Siwi og spiste nachoes og sjokolade♥ Siwi var den som tok seg av all bildetakningen, s her har dere noen: Mohahah. No mercy for dem som tar bilder av seg selv... Dagen i ...

Gtur

I gr hadde meg, Bjrnar og Tyra en kjempefin runde rundt Stokkalandsvannet. Resten av kvelden i gr gikk til nachoes og vennekos hos Siw Noria (bilder kommer senere). Litt bilder fra turen vr i ...

Estland dag 2: Teacher`s day

Den frste hele dagen i Estland var vi med p noe kalt teacher`s day. Det gikk ut p at elevene skulle vre lrere. Vi lrte elevene om Norge. Dagen startet med en pningssermoni: Her er vi nor...

Vrlivarden

I gr gikk jeg fjelltur med Trude opp til Vrlivarden. Vi hadde fantastisk vr og fikk en kjempeflott fjelltur. En liten pause p vei opp... Resten av dagen i gr gikk til vaffelspising.... ...

RIGA & Ankomst

Frste Estland innlegg! Jeg har laget en ny kategori p bloggen kalt REISE, her kan dere lese innlegg som omhandler ferier generelt, enten om det er mens jeg er p reise, etter eller at jeg skal. ...

Oppskrift: Nanbrd

Oppskriften p hjemmelaget nanbrd er veldig god! Oppskriften er opprinnelig HERFRA, men jeg ville gjort noen f endringer. Du trenger: ♥ 2 dl melk ♥ 2 ss sukker ♥ 25 g gjr...

Stavangerturen

Vi hadde en kjempekoselig tur i Stavanger. Jeg fant meg en pen svart kjole som jeg kan bruke i begravelsen p fredag (verdens flotteste lrer har dessverre godt bort og det er virkelig en begravels...

S-Town

N tar jeg snart turen inn til Stavanger med min kjre Trude. Og vet dere hva? I dag fr jeg kofferten min♥ Det vil si at jeg snart kan vise dere bildene fra Estland!! Thumps up for that! ...

Going to bed, knowing you can sleep as long as you want.

I grkveld var jeg med denne heeerlige gjengen her: Jeg klarte liksom ikke bestemme meg for hvilket jeg syntes var finest.... Til n i dag har jeg vrt en del ute. Jeg har gtt tur med pappa,...

Ryddig rom

Skikkelig interresant blogging p meg i dag, men jeg har faktisk ikke gjort s veldig mye... OG ettersom kofferten mangler fr vi klare oss med slike innlegg frem til onsdag. Gleder meg snn til ...

Antrekk 10 oktober

Skjorte//Ris Bukse//BikBok Hele dagen i gr ble tilbrakt i joggebukse og bamsegenser (kjpt i Riga, viser senere). Det var en skikkelig, skikkelig chille sndag, men det trengte jeg etter en he...

Fuck Baltic Air!

Har ikke hrt noe om hvor kofferten min befinner seg og det har ikke de andre heler. Den lille pcen min (der alle bildene mine ligger) dde nettopp, mens jeg holdt p legge over bilder, og dere k...

Hjemme igjen!

Da er jeg hjemme igjen, uten kofferten. Kofferten min (og nesten alle andre sin) str sannsynligvis fremdeles parkert i Riga. Jeg har helt utrolig mange bilder vise dere, for det har jo vrt s ...

Mobil: P vei hjem

N sitter vi (igjen) p flyplassen i Riga. Det blir deilig komme hjem! Vi har vrt oppe siden 4 og humret skifter mellom trtthet og fjolling. Mest fjolling. - Thale Sunniva

Mobil: Riga

N sitter vi p flyplassen i Riga og skal snart inn til sentrum Flyet gr rundt 8 i kveld, s vi har en lang tid her borte!- Thale Sunniva

Flotte mennesker!

Meg, Martin og Andrea. Det er disse jeg bor sammen med atm.

Utedag i Estland

I dag har vi vrt mye ute. Frst var vi p en gammel grd og hrte om hvordan de levde i Estland fr i tiden. Etterp reiste vi til en "camp" der vi klatret i trr og hang i tau osv. Vanskelig fo...

Mobil: Satomma

N er vi p et grdsbruk eller noe. Vi har sett p hvordan de levde i Estland fr i tiden. Atm venter Vi i dok... Estland er gy! - Thale Sunniva

Fest i Estland

Vi har vrt p skolefest n.., med sm unger. Men jeg har ftt meg mange nye venner. Litt flere bilder: (ingen er redigert enda, s bare ta dem som de er. Tenker se skikkelig gjennom bildene n...

Latvia

Da har jeg endelig ftt gang p min egen pc! Tenkte og bare vise dere noen f bilder fra dagen i Latvia i gr. Vi hadde det veldig gy der og jeg gleder meg kjempe masse til ha en hel dag der p ...

Jeg lever enda!

Da er jeg plantet godt til rette i et koselig hus i Estland. Jeg laaner pcen til storesosteren i familien, derfor blir det ingen bilder eller noe i dag. Skal se om jeg ikke kan faa passordet til in...

Da drar jeg!

Sjekk ut tida da! Klokka har akkurat passert 4 om morgenen og det er bare en halvtime til Andreas kommer og henter meg. N skjer det virkelig! N REISER VI TIL ESTLAND! Skal prve oppdatere...

Estonia

Pakkingen er p god vei! Planen er og ikke ha noe mer i toalettveska, annet enn toalettmappa.... Har kjpt knekkebrd og nugatti i tilfelle jeg ikke liker maten. Haha!Jeg fr god hjelp til pakke:

Forberedelser til Estland

I dag har hele estlandgjengensamlet seg og skrevet ferdig ALLE framfringene vi skal ha der nede. Vi var frst p Sandnes brygge og senere gikk vi og kjpte kinamat. Vi ble heldigvis ferdige i dag!...

Last night

Ble ikke noe mer blogging i gr. Jeg spiste masse is og var litt rundt omkring i det fine vret. Kvelden endte opp med et mte i kirka, koselig. Huden til Joachim. St! Knut i lufthocky maskinen....

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin