juli 2015

Frastjlet

Hei kjre dere. Tenkte bare at jeg skulle gi en lyd fra meg her i Kroatia. Jeg lever fremdeles, og vi har det fint og koser oss. Dessverre hadde vi innbrudd p hotellet vrt i Hvar og bde kamera o...

Papa`s

Over ser dere bilde av dagens lunsj. Vi spiste p et sted som het Papas som var anbefalt p tripadvisor. De hadde helt sinnsykt gode burgere, og veldig gode og spennende drinker. Vi spiste et helt...

@beach

Kasuni Beach - Split Og slik gr dagene her i Split. Bading, soling og avslapping. I gr tilbrakte vi hele dagen i Krka nasjonalpark, det skal dere f se bilder av senere. Der var det skikkelig ...

Frste dag i Split

Her er et lite bildedryss fra grsdagen i Split. Dagen startet p stranden, og vi hadde 40 grader, s det var virkelig varmt nok. Det ble mye bading for min del i hvert fall. Ellers slapper vi bare...

Animals

Enda et lite bildedryss fra lrdagen i dyreparken. For en koselig dag!

I min reiseveske

Kanskje jeg ikke er den eneste som er ute og reiser i disse dager? Regner med at det er flere som tar en litt sen sommerferie. Over kan dere se hva jeg tar med meg i reisevesken til Kroatia. Tyggis...

God morgen fra Split

God morgen fra Kroatia! Vi skal straks avgrde for kjpe litt frokost p bakeren nede i gata, fr vi skal starte dagen p stranda. Vi ankom Split i 8-tiden i gr kveld, og da var det hele 37 grad...

Dyreparken bildedryss

Unnskyld for bildeoverkill fra dyreparken, men det er jo s mange kule dyr, og jeg har virkelig prvd begrense meg med bildene her. Haha. Vi hadde en skikkelig fin dag p lrdag, selv om vret va...

Denne ukas:

Opptur:Grsdagens tur i dyreparken var veldig gy. Morsomt med fine dyr, og en veldig vt runde i tmmerrenna. Haha. Dere skal f se bilder fra dagen i parken senere. Nedtur:Ukas nedtur var jo h...

10 hvite ting jeg gjerne skulle eid

1.Lulu-sengesett fra Ellos. Salg: 199 kr. // 2.Voluspa Pink Citron.169 kr. // 3.Badedrakt.549 kr. // 4.T-krus.39 kr. // 5.Figa kjole. Utsolgt. //6.Putevar. Utsolgt.// 7.Frill straptop.Utsolgt....

Packing

Jeg er i full gang med pakkingen til Kroatia-turen. Vi drar nemlig vekk i helgen, og allerede p mandag s drar vi jo. Gleder meg masse! Helgas planer var jo egentlig g Besseggen, og det hadde j...

Juni gjennom telefonen

N er vi lagt ute i Juli, men jeg har jo helt glemt vise dere hvordan Juni s ut gjennom telefonen min. Juni startet med en helg hjemme i Sandnes, fr jeg dro opp til Bergen igjen for noen siste ...

Tapas

Fjorrets tradisjon mtte gjentas i r ogs. I gr var det tid for tapaskveld hos Katrine med masse gode retter. Jeg spiste meg helt fullstendig stappmett, og det tror jeg de andre gjorde ogs. Kje...

Solsiden

FOR en herlig helg vi hadde i Trondheim. Over har dere et lite bildedryss fra lrdagen og sndagen. Vi hadde helt nydelig vr hele helgen. P lrdagen gikk vi rundt i byen og kikket, handlet en del...

Denne ukas:

Bedre sent enn aldri, ikke sant? Den forrige uka var s bra, s jeg kunne nesten ikke hoppe over oppsummeringen av den. Opptur:Denne ukas hydepunkt er helt klart turen til Trondheim, og ikke mi...

Lader opp

I dag har Bjrnar, Annie og meg ladet opp til helgen med en mindre fjelltur. Vi gikk til Dalsnuten i kveldstimene i sola som dukket frem. I helga skal vi nemlig g Besseggen, s da m vi g noen ko...

First night in Trondheim

Jeg har hatt en veldig fin helg i Trondheim sammen med jentene. Vi kom fredag kveld, og fikk taco til middag, samt sjokolade-cookies som Margrethe hadde laget. Nam! Jeg kunne virkelig ikke ftt en ...

Off to Trondheim

Noen bilder fra i fjor sommer da jeg beskte Margrethe i Trondheim SOMMERFERIE! Da har jeg sommerferie, og starter den med ta en tur opp til Trondheim sammen med Ingrid og Katrine for besk...

10 bl ting jeg gjerne skulle eid

1.Maritim bikini. // 2.Truser.129 kr. // 3.Stripete skjorte.Utsolgt. // 4.Denim kjole.Salg: 275 kr. // 5.Strappy swing dress.Utsolgt. // 6.Maxikjole.Salg: 200 kr! // 7.Bltt skjrt med blomst...

Hyttetur

Her er et lite bildedryss fra hytteturen vr i helga. Vi koste oss med god mat, spill og tv-serier. Vi hadde ogs fint vr, s det ble ogs soling, roadtrip og bading. Eller bading, og bading, vi r...

Kafbesk

I gr var jeg p kaf med min kjre Ane, som forresten ogs har bursdag i dag.Gratulerer med dagen kjre Ane!Det er koselig vre hjemme f treffe alle "gamle" venner igjen, som jeg ikke ser s ...

Nytt kamera

Her har dere mitt nye kamera.Nikon D5300.Jeg har ikke ftt tatt s mange bilder med det enda, men forelpig er jeg superfornyd! Litt rart vende seg til Nikon, nr jeg har hatt Sony s lenge. Jeg...

Denne ukas:

Opptur:At sola endelig tittet frem, og at vi har hatt mange varme dager! Nedtur:Jeg fant ut av noe jeg helst ikke ville vite om. Heldigvis s ordner alt seg tilslutt. Sang:Dragostea din teiav...

Rasteplass

Da var jeg tilbake igjen. Vi har hatt en flott helg p hytta, og jammen fikk jeg ikke kameraet ogs rett fr vi dro. Jippi! Kjenner det er vanskelig f tid til alt i disse dager. Bde jobb, kjre...

Badetid i sola

Litt drlig fotograf jobb her. Ikke et eneste bilde av at vi faktisk er under vann. Men det var vi alts, lover! God morgen! Eller gjerne formiddag for de fleste av dere. Jeg har jobbet min tred...

Strlende sooool!

Vknet opp fra nattevakten til strlende sol! h, humret blir p topp! Denne soldagen skal nytes s til de grader, for alt vi vet kan det vre den eneste sommersolen vi fr her i Rogaland.

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin