juli 2015

Frastjålet

Hei kjære dere. Tenkte bare at jeg skulle gi en lyd fra meg her i Kroatia. Jeg lever fremdeles, og vi har det fint og koser oss. Dessverre hadde vi innbrudd på hotellet vårt i Hvar og både kamera o...

Papa`s

Over ser dere bilde av dagens lunsj. Vi spiste på et sted som het Papa´s som var anbefalt på tripadvisor. De hadde helt sinnsykt gode burgere, og veldig gode og spennende drinker. Vi spiste et helt...

@beach

Kasuni Beach - Split Og slik går dagene her i Split. Bading, soling og avslapping. I går tilbrakte vi hele dagen i Krka nasjonalpark, det skal dere få se bilder av senere. Der var det skikkelig ...

Første dag i Split

Her er et lite bildedryss fra gårsdagen i Split. Dagen startet på stranden, og vi hadde 40 grader, så det var virkelig varmt nok. Det ble mye bading for min del i hvert fall. Ellers slapper vi bare...

Animals

Enda et lite bildedryss fra lørdagen i dyreparken. For en koselig dag!

I min reiseveske

Kanskje jeg ikke er den eneste som er ute og reiser i disse dager? Regner med at det er flere som tar en litt sen sommerferie. Over kan dere se hva jeg tar med meg i reisevesken til Kroatia. Tyggis...

God morgen fra Split

God morgen fra Kroatia! Vi skal straks avgårde for å kjøpe litt frokost på bakeren nede i gata, før vi skal starte dagen på stranda. Vi ankom Split i 8-tiden i går kveld, og da var det hele 37 grad...

Dyreparken bildedryss

Unnskyld for bildeoverkill fra dyreparken, men det er jo så mange kule dyr, og jeg har virkelig prøvd å begrense meg med bildene her. Haha. Vi hadde en skikkelig fin dag på lørdag, selv om været va...

Denne ukas:

Opptur:Gårsdagens tur i dyreparken var veldig gøy. Morsomt med fine dyr, og en veldig våt runde i tømmerrenna. Haha. Dere skal få se bilder fra dagen i parken senere. Nedtur:Ukas nedtur var jo h...

10 hvite ting jeg gjerne skulle eid

1.Lulu-sengesett fra Ellos. Salg: 199 kr. // 2.Voluspa Pink Citron.169 kr. // 3.Badedrakt.549 kr. // 4.T-krus.39 kr. // 5.Figa kjole. Utsolgt. //6.Putevar. Utsolgt.// 7.Frill straptop.Utsolgt....

Packing

Jeg er i full gang med pakkingen til Kroatia-turen. Vi drar nemlig vekk i helgen, og allerede på mandag så drar vi jo. Gleder meg masse! Helgas planer var jo egentlig å gå Besseggen, og det hadde j...

Juni gjennom telefonen

Nå er vi lagt ute i Juli, men jeg har jo helt glemt å vise dere hvordan Juni så ut gjennom telefonen min. Juni startet med en helg hjemme i Sandnes, før jeg dro opp til Bergen igjen for noen siste ...

Tapas

Fjorårets tradisjon måtte gjentas i år også. I går var det tid for tapaskveld hos Katrine med masse gode retter. Jeg spiste meg helt fullstendig stappmett, og det tror jeg de andre gjorde også. Kje...

Solsiden

FOR en herlig helg vi hadde i Trondheim. Over har dere et lite bildedryss fra lørdagen og søndagen. Vi hadde helt nydelig vær hele helgen. På lørdagen gikk vi rundt i byen og kikket, handlet en del...

Denne ukas:

Bedre sent enn aldri, ikke sant? Den forrige uka var så bra, så jeg kunne nesten ikke hoppe over oppsummeringen av den. Opptur:Denne ukas høydepunkt er helt klart turen til Trondheim, og ikke mi...

Lader opp

I dag har Bjørnar, Annie og meg ladet opp til helgen med en mindre fjelltur. Vi gikk til Dalsnuten i kveldstimene i sola som dukket frem. I helga skal vi nemlig gå Besseggen, så da må vi gå noen ko...

First night in Trondheim

Jeg har hatt en veldig fin helg i Trondheim sammen med jentene. Vi kom fredag kveld, og fikk taco til middag, samt sjokolade-cookies som Margrethe hadde laget. Nam! Jeg kunne virkelig ikke fått en ...

Off to Trondheim

Noen bilder fra i fjor sommer da jeg besøkte Margrethe i Trondheim SOMMERFERIE! Da har jeg sommerferie, og starter den med å ta en tur opp til Trondheim sammen med Ingrid og Katrine for å besøk...

10 blå ting jeg gjerne skulle eid

1.Maritim bikini. // 2.Truser.129 kr. // 3.Stripete skjorte.Utsolgt. // 4.Denim kjole.Salg: 275 kr. // 5.Strappy swing dress.Utsolgt. // 6.Maxikjole.Salg: 200 kr! // 7.Blått skjørt med blomst...

Hyttetur

Her er et lite bildedryss fra hytteturen vår i helga. Vi koste oss med god mat, spill og tv-serier. Vi hadde også fint vær, så det ble også soling, roadtrip og bading. Eller bading, og bading, vi r...

Kafébesøk

I går var jeg på kafé med min kjære Ane, som forresten også har bursdag i dag.Gratulerer med dagen kjære Ane!Det er koselig å være hjemme å få treffe alle "gamle" venner igjen, som jeg ikke ser så ...

Nytt kamera

Her har dere mitt nye kamera.Nikon D5300.Jeg har ikke fått tatt så mange bilder med det enda, men foreløpig er jeg superfornøyd! Litt rart å vende seg til Nikon, når jeg har hatt Sony så lenge. Jeg...

Denne ukas:

Opptur:At sola endelig tittet frem, og at vi har hatt mange varme dager! Nedtur:Jeg fant ut av noe jeg helst ikke ville vite om. Heldigvis så ordner alt seg tilslutt. Sang:Dragostea din teiav...

Rasteplass

Da var jeg tilbake igjen. Vi har hatt en flott helg på hytta, og jammen fikk jeg ikke kameraet også rett før vi dro. Jippi! Kjenner det er vanskelig å få tid til alt i disse dager. Både jobb, kjære...

Badetid i sola

Litt dårlig fotograf jobb her. Ikke et eneste bilde av at vi faktisk er under vann. Men det var vi altså, lover! God morgen! Eller gjerne formiddag for de fleste av dere. Jeg har jobbet min tred...

Strålende sooool!

Våknet opp fra nattevakten til strålende sol! Åh, humøret blir på topp! Denne soldagen skal nytes så til de grader, for alt vi vet kan det være den eneste sommersolen vi får her i Rogaland.

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin