juli 2013

Oppskrift: cookiedough Brownie

I dag finner dere oppskriften p cookiedough brownie p >matbloggen min<. Det er viktig legger merke til at dette er en konfektkake, og dermed er det lurt ta veldig sm stykker. Den er ne...

From Paris to Berlin

Mens jeg er p vei til min neste ferie, kan dere jo f se noen av de siste bildene fra den frste ferien. Her kommer bilder fra den siste dagen vr p kjretur i Europa, fr vi tok turen hjemover....

Regn vs. solskinn

Jeg ble s glad da det begynte regne ute i stad. Det er jo mye kjekkere reise til sol og varme, nr man vet at vret hjemme er drlig. Ikke sant? Hahha, unnskyld folkens... Om bare noen f...

Startet pakkingen

Da har jeg startet pakkingen til Bulgaria. Det viktigste for meg er jo ha med masse bikinier (som jeg aldri fr brukt hjemme) og masse kjoler, og det har jeg klart. S forelpig tror jeg at jeg l...

Pakking og besk

Overskriften beskriver dagen min i dag. Frste halvdel gikk til starte nedpakkingen av rommet. FOR en jobb! Jeg har klart pakke i 4 store IKEA-kasser allerede (i tillegg til at jeg hadde p...

Litt fristelser

De eneste bildene jeg har fra selskapet til Bjrnar i gr, er bilder av kakene vi laget. S her kjrer jeg p med litt kakebilder, og hper at noen blir litt fristet. Haha. Cookiedough - brownieSa...

Sommerbursdag

Har dere en fin lrdag s langt? I dag blir det litt rolig her inne fra min side. Vi skal nemlig feire bursdagen til Bjrnar i dag med hans familie, og derfor er vi midt oppi kakebakingen akkurat ...

Bursdagsfeiring

Jeg tror Bjrnar er veldig fornyd med bursdagen sin. Vi har nettopp kommet hjem fra Stavanger og gladmat. Vi hadde middag p sjhuset Skagen og dessert i den franske dessertboden p gladmaten. Hel...

Gratulerer med dagen

Gratulerer med 20-rs dagen til verdens beste kjreste♥ Dagen skal selvflgelig feires. I kveld skal vi ut p restaurant og Bjrnar skal f en kjekk gave av meg! - Thale Sunniva

Wiesbaden

Vi begynte p hjemoverturen vr og kjrte gjennom Tyskland. Den frste natten sov vi i en by som het Wiesbaden. Ingen av oss hadde hrt om denne byen fr, men for en utrolig flott og koselig by! V...

Grilling p stranda

Vi hadde en super deilig kveld p stranda i gr med mye god mat og deilig, deilig vr. Norsk sommer dere♥ - Thale Sunniva

Gladmat

I dag har vi vrt p gladmatfestivalen, og det var utrolig koselig! Ogs s deilig vr! FOR en deilig dag! Jeg gleder meg til reise tilbake p gladmaten senere i uka♥ Etter at ...

Vollyball i solsteiken

I gr spilte Trude og meg vollyball med yvind og Ivan. Jeg tror fort de fant ut at vi ikke akkurat var verdensmestere i vollyballspilling... Da vi kom hjem igjen var meg og Bjrnar p butikke...

Stranddag

I dag har vi tilbrakt halve dagen p stranden og det var helt utrolig herlig! Litt synd at det blste spass mye, dermed fltes det ikke ut som om det var 30 grader ute, noe som det egentlig er. De...

Om en uke

Er jeg her: _ Sunny Beach Bulgaria Men i dag er det faktisk s fint vr at jeg skal p stranda her i Norge. Og det er vell nesten like bra det? Frst norsk sommer og s syden. Me like♥ ...

Monday

Mandag og siste dag p jobben. Rart, men likevell utrolig deilig! Det skal bli s godt med noen norske sommerdager i finvret n, fr vi vender nesen vr mot sola og varmen i Bulgaria. Jeg kjenner ...

Luxembourg

N nrmer det seg slutten av europatur-innleggene, men jeg har fremdeles noen f bilder vise dere. Etter nesten en uke i Brussel begynte vi p turen hjemover. Vi reiste til Tyskland, men vi hadde...

For en dag!

For en fantastisk flott dag det har vrt! Selv om den har besttt av s utrolig lite, s har den likevell vrt veldig fin. Man kan jo ikke unng bli i godt humr nr temperaturen er oppi 28 grade...

Nytt til hybelen

Vi hadde en helt utrolig kjekk kveld i gr i finvret! I dag vknet jeg med tett nese og vondt i halsen, men slik skal det vell ogs vre? Jeg hper i hvert fall at det forsvinner i lpet av de nes...

A night out

I dag er det tid for en siste sammenkost med den gamle klassen fr vi alle flytter. Jeg gleder meg til en kveld ute i finvret! En kjole er ftt kommet p for anledningen Skal dere noe ...

Disneyland by night

Disney dream er det flotteste og mest magiske jeg har vrt med p noensinne! Helt fantastisk! Bildene kan virkelig ikke beskrive hvor magisk det var med lysshow, vannshow, disneymusikk og fyrverker...

Hyttetur

Vi har hatt det s koselig p hyttetur i helgen, og dette er ogs grunnen til mitt fravr. Helgen har bare gtt til slappe av og kose oss i finvret med masse god mat. Perfekt! Her har dere et ...

Disneyland Paris

Etter at vi hadde tilbrakt noen timer i Walt Disney studios, tok vi turen inn i "selve" disneyparken. Der var det ogs mye kjekt, og jeg blir hele tiden veldig imponert over hvor utrolig gjennomfr...

Klar til flytte ut om en mned

I dag har vi gjort storhandel p IKEA. Det ble et skikkelig impulsivt IKEA besk, og dermed fikk vi med oss nesten alt jeg mangler for flytte n. Gy! Og vet dere hva? Denne dagen skal bar...

Yves Rocher

Yves Rocher er en butikk som har vrt en favoritt lenge her hjemme. Mamma har vrt medlem s lenge jeg kan huske, og da jeg selv begynte bruke sminke, synes jeg det var kjempestas bli med mamma...

Disneyland Paris: Walt Disneys studio

Den siste dagen vr i Brussel dro vi til Disneyland. Det var helt utrolig kjekt og jeg er S glad for at vi gjorde det! Lillebror visste ingenting om hvor vi skulle hen, s da han skjnte at det va...

Utflukter p Sunny Beach

Som jeg sa tidligere en dag har meg og Bjrnar planlagt en og bestilt to utflukter nr vi skal til Bulgaria om snart bare to uker *Gledeshyl*. Her skal dere f se hva vi har planlagt: Action Aqua ...

Amsterdam

Her kommet litt bilder fra dagen vi hadde i Amsterdam. Vi hadde noen timer der vi bare gikk rundt og kikket i Amsterdam sine gater. Amsterdam var virkelig en spesiell by, og jeg m si at det ikke a...

Tapaskveld i bilder

Vi hadde en utrolig koselig tapaskveld i gr, med mat for minst dobbelt s mange personer som det vi var. Derfor ble det ogs mye, gode rester, selv om vi spiste til vi nesten sprakk. Dere ska...

Tapas - kveld

I dag har vi tapas kveld her i heimen sammen med Stian og Emilie. Vi har lagt helt UTROLIG mye mat! Vi kommer nok til rulle oss i seng alle sammen i natt. Her er en liten smakebit: Fler...

Fem ting det gr an gjre p en kjedelig sommerdag

Alle vet at noen ganger kan sommeren bli litt for lang, srlig hvis man ikke har en jobb. Da kan det vre kjekt prve f gjort litt effektive saker som man kan ha glede av i etterkant. Her komm...

Fint besk

Gjett hvem jeg plutselig fikk besk av i gr kveld? Mine to ste srlendinger♥ Kjekt komme hjem til dem etter en lang arbeidsdag. _ bilde fra noen r tilbake Dessverre mtte de reise ...

Atomium, Brussel

Etter at vi hadde tilbrakt hele dagen p stranda i Calais, reiste vi innom et lite sted til som vi visste at vi mtte f med oss mens vi bodde i Brussel. Nemlig automium! Veldig kjekt ha sett sli...

Number 23

Big size T-shorte: New Look Jakke: H&M Solbriller: Gina Tricot To antrekk p rad! Dette er ikke vrst. Som jeg sa i gr, har jeg ftt helt dilla p big size T-shorter, s denne er ogs blitt en fa...

Calais

Dagen etter vi hadde vrt i Paris dro vi til Frankrike igjen. Denne gangen til franskekysten, nrmere bestemt Calais. Dette var et veldig koselig, men lite sted. Vi kjpte med oss croissanter, nute...

Grsdagens kosekveld

Vi hadde det s koselig i gr kveld med film og goood kveldsmat! Sommerkvelder er virkelig noe verdsette! Hper dere alle sammen har hatt en kjempefin sommerferie s langt, og at dere ba...

Marstown heroes

Her kommer et lite knippe bilder med grsdagens antrekk. Jeg hadde p meg en ny topp fra Zara som jeg kjpte da vi var i Luxembourg. Uff, det blste noe helt forferdelig i gr! Det gjorde at...

En dag i Paris - Bits and bobs

For uten vre innom Notre Dame og eiffeltrnet mtte vi selvflgelig ogs innom Champs - Eelyses. Det var s koselig g i Paris sine gater spise iskrem og se p alle turistene. FOR en strle...

Strlende sommerdag

Jeg har hatt en helt strlende sommerdag og fridag her hjemme. Jeg har ftt trent, jeg har ftt slappet av og vi har vrt p tur i det fine vret. Noe som ogs gjorde dagen tusen ganger bedre var a...

Tour eiffel

Her kommer litt flere bilder fra dagen vr i Paris. Det var en helt fantastisk fin dag, selv om jeg hadde S vondt i fttene nr dagen var over! Sola skinte og gradestokken viste opp i mot 30 grade...

Opp og hopp

God morgenformiddag. Her i huset har vi omtrent nettopp sttt opp! Uff, og vi som skulle st opp tidlig for vre ferdig med treningen tidlig. Jaja, da blir det heller en litt senere treningskt i...

Et nytt lekety

I dag kjpte jeg denne lille saken, som er en blanding av pc og nettbrett. Den skal jeg bruke til studiene og jeg elsker den allerede! Den fungerer som en pc, men er like enkel og lett som et nettb...

God morgen

Hva er vell ikke bedre enn starte morgenen med litt frukt n om sommeren? For min del har det i hvert fall blitt lite av frukt mens vi har vrt p ferie, s det er deilig komme tilbake til mine...

Kbenhavn part two

Her kommer litt flere bilder fra dagen vr i Kbenhavn. Vi kom frem til Kbenhavn p kvelden og gikk p tivoli (se mer bilder >her<) og s brukte vi morgenen p g litt i strket og nede ve...

If you wanna chase your dream, sometimes you gotta break the rules

Tid for enda en filmanbefaling! Denne filmen er helt hysterisk morsom og det er virkelig en film jeg kan se om og om igjen. Jeg regner med at de fleste har sett den, men i tilfelle noen har gtt gl...

Siden sist (europatur)

Siden sist har vi flyttet oss fra Brussel til Tyskland. Vi er i kveld p vr tredje natt her i Tyskland og har tilbrakt dagen i Berlin og med harry-shopping i Flensburg. I morgen kveld er vi hjemme...

You cat to be kitten with me right meow

- Thale Sunniva

En dag i Paris - Notre Dame

P sndag tok vi turen til Paris og det var virkelig den rette dagen reise p! Temperaturen var p hele 26 grader, men sikkert nrmere 30 i sola. S herlig! Vi fikk sett alle de tingene vi ville ...

Lrdagskveld i Brussel

Her kommer noen bilder fra lrdagskvelden i Brussel. Vi fikk kjempefint vr, s vi koste oss ute p terrassen med l og minipizza, mens vi spilte yatzi og kort hele kvelden. En veldig fin kveld! ...

One day in Bruxelles city center

Brussel er virkelig en utrolig fin by, med mange vakre bygninger. Anbefales p det sterkeste! - Thale Sunniva

Hotellanbefaling i Warszawa: Sofitel Victoria

Da vi var i Warszawa i April bodde meg og mamma p et 5-stjerners hotell i Warszawa. Det finnes kjempe mange 5-stjerners hotell til en billig penge i Warszawa, s det er absolutt til anbefale! Lu...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin