juli 2010

Road Trip!

Som sagt har jeg kjrt opp til Molde i gr og i dag. Det har vrt meg og pappaen min som har vrt p road trip.Jeg har tatt s sykt mange random bilder p turen!Ganske grtt oppover Setesdalen...Og...

Glad mat!

Heia! Sorry for drlig blogging bde i gr og i dag! Men n er jeg tilbake igjen her i Sandnes! Vi kjrte fra Sandefjord i gr og var hjemme i 7-tiden i gr kveld, s da mtte jeg jo rett ut heng...

Skjellvika! <3

I dag fikk vi endelig det vret vi nsket oss! Kjempefint vr i dag, men dessverre litt vind. P tross av den ganske kalde vinden reiste vi p stranda i dag (Skjellvika). Vi reiste ikke fr i 4 tid...

Helt om natten, helt om dagen! Eller?

N har ogs vi gitt etter for den forferdelige moten.... heltdresser/kosedresser/onepiece you name it! S i dag nr meg og Annie var i Tnsberg kjpte ogs vi (som mange andre fr oss) de beryktede...

Tivoliiiiii!

WoHo! N har vi nettopp kommet hjem fra tivoli nedi Sandefjord city! Det var greit nok, men tivoli er sinnsykt dyrt! Liksom 40 kroner for ta enkarusell!, men vi fikk sukkerspinn s da m jeg jo b...

Godis!

I dag har vi vert i Sverige og harry shoppa! Vi tok bten over til Strmstad og var der s og shoppa en stund, ogs tok vi bussen til Nordbyen (et stort kjpesenter). N har vi nettopp kommet hje...

Hundetur!

I dag har vi vrt inni Sandefjord sentrum handlet! Jeg fikk meg en ny bikini og en ny genser, s veldig fornyd med det!Tilbake til overskriften..., n har vi nettopp kommet hjem fra tur med nabo...

Sandefjord <3

N har jeg kjrt i hele dag (nesten i hvert fall) og endelig kommet fram til Sandefjord! The city of eh.... whales? Neida... Men uansett her skal jeg vre i en ukes tid kose meg i solen! Mye fine...

Superkort

Dere fr bare et superkort nattainnlegg n! Beklager for virkelig drlig blogging! Jeg har nemlig vrt ute i hele dag, frst hos Bjrnar, s p kvadrat ogs p kino for se Knight&day! Den anbefal...

IKEA tur, ikke bare bare

I dag har jeg vert p IKEA.Jeg hadde forestilt meg en tur uten null stress ( i hvert fall ikke mer stress enn det det er g p IKEA i seg selv). Mamma skulle ha seg en ny seng, og vi hadde jo pla...

Smykker er gy!

I dag ogs har jeg vrt sammen med Trude.Vi har hatt det skikkelig gy i dag med lage smykker! Trude er snn superflink til det, s hun har lrt meg litt opp i dag! S her ble resultatet:Det er m...

En flelse av ferie!

I dag har jeg hatt en veldig god frokost, s jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere! Jeg har nemlig laget meg belgiske vafler!S her er oppskriften:Selvflgelig ogs et belgisk vaffel jern...

NEW YORK

Testing av Yogurt drink med Wild Berries

Jeg har testet to produkter for dere i sommer sammen med Ane. S n skal dere f det frste.Yogurt drink med Wild Berries (det finnes ogs en med jordbr)Design: Lett og enkelt design med friske fa...

Etter regnet skinner solen!

I dag har det vrt s utrolig stygt vr her! Tordenvr og greier, jeg hater tordenvr!Dette bildet er det ikke redigert noen ting p, alts ikke lagt til noe grfarge... S det sier vell litt om hv...

Reisens bilder!

Alle holde p med dagens bilder og slikt, s da tenkte jeg at jeg skulle dele reisens (alts seilturen) bilder med dere. Jeg har tatt to bilder som jeg syns er noen skikkelig sommerbilder!Dette bil...

Outfits Januar

Seiltur del 3: Kr.Sand City&Katamaran

Den tredje natten av seilturen ankret vi opp et eller annet sted med et fyrtrn (haha, tipper det sier dere utrolig mye ettersom det finnes snn 1000 vis av fyrtrn i Norge!) Det var den dagen jeg ...

Seiltur del 2: Mandal = FlowerPower!

Her kommer det andre innlegget med bilder fra seilturen. Vi seilte videre til Mandal. Jeg kan faktisk aldri huske ha vrt i Mandal (selv om jeg har det nr jeg var veldig liten) s fikk meg en fi...

Regnvrsdag

I dag har det regnet, regnet og regnet!S da bestemte jeg og lillebroren min (som jeg har passet i hele dag) oss for lage en sjokoladerullekake!Elsker bake nr det er drlig vr!Slik ble result...

Seiltur del 1

N skal dere f bilder fra frste delen av seilturen! Vi begynte seile fra pta til Farsund ogs videre til (skulle egentlig til Mandal, men gikk for tregt) Sprangereid. Haha, jeg aner ikke hvor ...

Gy p sjen!

N skal dere f enda flere bilder fra pta. Meg og Ane tok nemlig bten (ikke seilbten) en dag for fiske. Det var ikke akkurat s mange fisker f p kroken, s da tok vi heller sykt mange rand...

Badering&Vannski

Her kommer det andre innlegget med bilder fra pta&Seilturen. To av dagene vi var p pta satt vi i ring etter bten. Det var frste gangen jeg prvde det. Jeg syntes det var kjempe kjekt, men ogs...

Farsund!

I`m back! Litt tidligere enn planlagt... Skulle egentlig vrt p seiltur helt til sndag, men s ble jeg drlig... Viser seg at jeg ikke er s veldig "sjsterk"Uansett s har jeg jo ftt ...

pta

Heii!Nettet her oppe er ikke p sitt beste, derfor fr jeg ikke lagt ut noen bilder. Det er jo ikke s kjekt lese noen innlegg uten bilder, derfor kommer jeg ikke til blogge noe fr jeg fr lag...

Srlandet!

I morgen tar jeg turen til Srlandet! Der skal jeg vre med Ane p en hytte p pta ogs skal vi ogs seile! S det gleder jeg meg kjempe mye til! Tror det kan bli veldig koselig ! :-DS n har jeg...

Working girl!

I dag har jeg :Bret kasser! Yey!!Vi hentet ned alt skrotet fra loftet! Og det var ikke lite!!Vi er yeblikk ferdig med flytte n, og jeg er i hvert fall ferdig! For i morgen reiser jeg (kommer m...

Outfits i Mars

Outfits i Oktober

Outfit 25/10-10 Bukse fra Fame, T-shorte fra H&M og college genser fra Vero Moda. Outfit 1/10-10 Genser // BikBok Bukse // Vero Moda redobber // Glitter og BikBok Venstre arm:A...

OUTFITS i Juli

Outfit 17/7-10Genser :Gina TricotBukse:Husker ikkeSmykke:BikBokInnerst armbnd: Next2Ytterst armbnd:Gina Tricot

Outfits i Februar

Om meg

Thale Sunniva. 23 r fra Sandnes. Jobber som sykepleier. Studerte i Bergen, jobbet 1 r i Stavanger, og bor og jobber n i Spania. P bloggen skriver jeg om min hverdag med studie, venner, sam...

Kontakt

Er det noe du lurer p er det bare sende en mail til :thalesunniva@gmail.comJeg svarer p alle sprsml !

Oppskrifter:

Under oppdatering!   Besk gjerne mitt eget "oppskriftsarkiv": matlagingforalle.blogg.no - Hit vil alle oppskrifter bli flyttet til etterhvert       ...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin