juli 2010

Road Trip!

Som sagt har jeg kjørt opp til Molde i går og i dag. Det har vært meg og pappaen min som har vært på road trip.Jeg har tatt så sykt mange random bilder på turen!Ganske grått oppover Setesdalen...Og...

Glad mat!

Heia! Sorry for dårlig blogging både i går og i dag! Men nå er jeg tilbake igjen her i Sandnes! Vi kjørte fra Sandefjord i går og var hjemme i 7-tiden i går kveld, så da måtte jeg jo rett ut å heng...

Skjellvika! <3

I dag fikk vi endelig det været vi ønsket oss! Kjempefint vær i dag, men dessverre litt vind. På tross av den ganske kalde vinden reiste vi på stranda i dag (Skjellvika). Vi reiste ikke før i 4 tid...

Helt om natten, helt om dagen! Eller?

Nå har også vi gitt etter for den forferdelige moten.... heltdresser/kosedresser/onepiece you name it! Så i dag når meg og Annie var i Tønsberg kjøpte også vi (som mange andre før oss) de beryktede...

Tivoliiiiii!

WoHo! Nå har vi nettopp kommet hjem fra tivoli nedi Sandefjord city! Det var greit nok, men tivoli er sinnsykt dyrt! Liksom 40 kroner for å ta enkarusell!, men vi fikk sukkerspinn så da må jeg jo b...

Godis!

I dag har vi vert i Sverige og harry shoppa! Vi tok båten over til Strömstad og var der å så og shoppa en stund, også tok vi bussen til Nordbyen (et stort kjøpesenter). Nå har vi nettopp kommet hje...

Hundetur!

I dag har vi vært inni Sandefjord sentrum å handlet! Jeg fikk meg en ny bikini og en ny genser, så veldig fornøyd med det!Tilbake til overskriften..., nå har vi nettopp kommet hjem fra tur med nabo...

Sandefjord <3

Nå har jeg kjørt i hele dag (nesten i hvert fall) og endelig kommet fram til Sandefjord! The city of eh.... whales? Neida... Men uansett her skal jeg være i en ukes tid å kose meg i solen! Mye fine...

Superkort

Dere får bare et superkort nattainnlegg nå! Beklager for virkelig dårlig blogging! Jeg har nemlig vært ute i hele dag, først hos Bjørnar, så på kvadrat også på kino for å se Knight&day! Den anbefal...

IKEA tur, ikke bare bare

I dag har jeg vert på IKEA.Jeg hadde forestilt meg en tur uten null stress ( i hvert fall ikke mer stress enn det det er å gå på IKEA i seg selv). Mamma skulle ha seg en ny seng, og vi hadde jo pla...

Smykker er gøy!

I dag også har jeg vært sammen med Trude.Vi har hatt det skikkelig gøy i dag med å lage smykker! Trude er sånn superflink til det, så hun har lært meg litt opp i dag! Så her ble resultatet:Det er m...

En følelse av ferie!

I dag har jeg hatt en veldig god frokost, så jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere! Jeg har nemlig laget meg belgiske vafler!Så her er oppskriften:Selvfølgelig også et belgisk vaffel jern...

NEW YORK

Testing av Yogurt drink med Wild Berries

Jeg har testet to produkter for dere i sommer sammen med Ane. Så nå skal dere få det første.Yogurt drink med Wild Berries (det finnes også en med jordbær)Design: Lett og enkelt design med friske fa...

Etter regnet skinner solen!

I dag har det vært så utrolig stygt vær her! Tordenvær og greier, jeg hater tordenvær!Dette bildet er det ikke redigert noen ting på, altså ikke lagt til noe gråfarge... Så det sier vell litt om hv...

Reisens bilder!

Alle holde på med dagens bilder og slikt, så da tenkte jeg at jeg skulle dele reisens (altså seilturen) bilder med dere. Jeg har tatt to bilder som jeg syns er noen skikkelig sommerbilder!Dette bil...

Outfits Januar

Seiltur del 3: Kr.Sand City&Katamaran

Den tredje natten av seilturen ankret vi opp et eller annet sted med et fyrtårn (haha, tipper det sier dere utrolig mye ettersom det finnes sånn 1000 vis av fyrtårn i Norge!) Det var den dagen jeg ...

Seiltur del 2: Mandal = FlowerPower!

Her kommer det andre innlegget med bilder fra seilturen. Vi seilte videre til Mandal. Jeg kan faktisk aldri huske å ha vært i Mandal (selv om jeg har det når jeg var veldig liten) så fikk meg en fi...

Regnværsdag

I dag har det regnet, regnet og regnet!Så da bestemte jeg og lillebroren min (som jeg har passet i hele dag) oss for å lage en sjokoladerullekake!Elsker å bake når det er dårlig vær!Slik ble result...

Seiltur del 1

Nå skal dere få bilder fra første delen av seilturen! Vi begynte å seile fra Åpta til Farsund også videre til (skulle egentlig til Mandal, men gikk for tregt) Sprangereid. Haha, jeg aner ikke hvor ...

Gøy på sjøen!

Nå skal dere få enda flere bilder fra Åpta. Meg og Ane tok nemlig båten (ikke seilbåten) en dag for å fiske. Det var ikke akkurat så mange fisker å få på kroken, så da tok vi heller sykt mange rand...

Badering&Vannski

Her kommer det andre innlegget med bilder fra Åpta&Seilturen. To av dagene vi var på Åpta satt vi i ring etter båten. Det var første gangen jeg prøvde det. Jeg syntes det var kjempe kjekt, men også...

Farsund!

I`m back! Litt tidligere enn planlagt... Skulle egentlig vært på seiltur helt til søndag, men så ble jeg dårlig... Viser seg at jeg ikke er så veldig "sjøsterk"Uansett så har jeg jo fått ...

Åpta

Heii!Nettet her oppe er ikke på sitt beste, derfor får jeg ikke lagt ut noen bilder. Det er jo ikke så kjekt å lese noen innlegg uten bilder, derfor kommer jeg ikke til å blogge noe før jeg får lag...

Sørlandet!

I morgen tar jeg turen til Sørlandet! Der skal jeg være med Ane på en hytte på Åpta også skal vi også seile! Så det gleder jeg meg kjempe mye til! Tror det kan bli veldig koselig ! :-DSå nå har jeg...

Working girl!

I dag har jeg :Båret kasser! Yey!!Vi hentet ned alt skrotet fra loftet! Og det var ikke lite!!Vi er øyeblikk ferdig med å flytte nå, og jeg er i hvert fall ferdig! For i morgen reiser jeg (kommer m...

Outfits i Mars

Outfits i Oktober

Outfit 25/10-10 Bukse fra Fame, T-shorte fra H&M og college genser fra Vero Moda. Outfit 1/10-10 Genser // BikBok Bukse // Vero Moda Øredobber // Glitter og BikBok Venstre arm:A...

OUTFITS i Juli

Outfit 17/7-10Genser :Gina TricotBukse:Husker ikkeSmykke:BikBokInnerst armbånd: Next2Ytterst armbånd:Gina Tricot

Outfits i Februar

Om meg

Thale Sunniva. 23 år fra Sandnes. Jobber som sykepleier. Studerte i Bergen, jobbet 1 år i Stavanger, og bor og jobber nå i Spania. På bloggen skriver jeg om min hverdag med studie, venner, sam...

Kontakt

Er det noe du lurer på er det bare å sende en mail til :thalesunniva@gmail.comJeg svarer på alle spørsmål !

Oppskrifter:

Under oppdatering!   Besøk gjerne mitt eget "oppskriftsarkiv": matlagingforalle.blogg.no - Hit vil alle oppskrifter bli flyttet til etterhvert       ...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin