juni 2015

Sushi

I gr tok Stian Bjrnar og meg med p en relativt nypen sushi-restaurant i Sandnes. Jeg har aldri smakt sushi fr, og m rlig innrmme at jeg ikke gjorde det denne gangen heller. Jeg gikk heller ...

Denne ukas

Opptur:At Bjrnar kom hjem! Har ikke vrt s glad p lenge, og tanken p at vi har heeele sommeren sammen da: Lykkelig! Nedtur:Vet du hva? Jeg tror faktisk ikke jeg har noen nedturer denne uken,...

#sommerflrt

God kveld. Har dere hatt en fin lrdag s langt? Jeg har vrt litt fravrende det siste dgnet. I gr kom nemlig Bjrnar helt uventet hjem, hele to uker fr han egentlig skulle. Veeeldig deilig h...

That summer feeling

"When I met you in the summer To my heartbeat sound We fell in love As the leaves turned brown" - Calvin Harris, Summer

Oppskrift: Falafelwraps med tzatsiki-vri

Jeg har jo, som nevnt tidligere p bloggen, ftt en ny fasjinasjon for kikerter. Det er billig, godt og det metter veldig. Det finnes mye godt man kan lage av kikerter og falafel er en av dem. Fala...

Tur til bynuten

I gr hadde jeg en skikkelig fin dag! Meg, Ingrid og Katrine tok turen til bynuten, Sandnes sitt hyeste fjell. Det var en veldig flott tur. Vi hadde fint vr i begynnelsen av turen, men det skyet ...

t

God morgen! De siste dagene har det blitt akkurat litt for travelt. P sndag jobbet jeg kveldsvakt, og var rett p dagvakt igjen i gr. Men over til bildene: i gr var pappa her, og sola kom jamme...

Denne ukas:

Opptur:Sommerferie!!! Nedtur:Litt kjipt starte sommerferien med sommerjobb, men likevel s er det skikkelig sommerstemning vre tilbake p avdelingen ogs. Dessuten er det jo veldig gy der,...

Sunday brekkie

Jeg elsker de gode og lange frokostene, som hrer helga til. Dette var frokosten vi hadde i gr. Lrdagen er alltid en god frokostdag hjemme hos mamma, ettersom at hun kjper med seg bakeverk etter...

10 rosa ting jeg gjerne skulle eid

1.Rosa bikini fra Nelly.Salg: 195kr // 2.Lpesko fra Ellos.Utsolgt. // 3.Lpejakke fra H&M.Salg: 150 kr. //4.Grapefrukt dagkrem fra Tim Balm.Utsolgt. // 5.Mobilholder under trening, i rosa. Utso...

Sommerjobb

I dag mtte jeg teste en litt spesiell kaffe, som mamma hadde kjpt inn, til frokost, nemlig lakriskaffe. Spesielt? Jeg er veldig glad i kaffe, og lakris, og det var faktisk en ganske god kombinasj...

Tur til Holmavika

Her er litt bilder fra kveldsturen jeg hadde med mamma i dag. Det er litt rart vre tilbake i Sandnes igjen og vite at jeg skal vre her hele sommeren. Deilig! Men n er jeg spent p hva dere sy...

Wish this was my breakfast

Dette var min og Bjrnar sin lunsj forrige helg han var hjemme. Temmelig ok+ mat! Skulle nske dette var frokosten min i dag... Jeg fr vell heller finne p noe annet godt. M jo trossalt feire den...

Sommeren 2015!

Eeeeendelig kan ogs jeg si at jeg har sommerferie!! S utrolig fantastisk! Sommeren 2015 kommer til bli den beste noensinne. Den skal jo (p en mte) vare helt til November. Sykt! Jeg har en go...

Pakker for sommerferie

*Puh!*, endelig er det meste pakket. Det er ikke bare, bare pakke for en hel sommerferie alts. Egentlig veldig slitsomt, spesielt for meg som har STORE problemer med begrense meg. Jeg drar hje...

Running in the sun

Jeg har samlet litt inspirasjon til treningsty for sommeren. For min del har jeg planer om kjpe en del nye treningsshortser og sports-bher i sommer. Jeg regner jo med at det er det jeg kommer t...

Film: Fjell- og strandtur

Forrige helg da meg og Bjrnar feiret bursdagen min, brukte jeg anledningen til filme litt ogs. P fredagen var det s fint vr og vi utnyttet det med bde fjell- og strandtur. I videoen fr der...

Grillings i solskinnet

I gr var det p tide innvie min nye bttegrill. Vi hadde jo trossalt ftt litt sol i Bergen, og med Mia sin lune krok utenfor hybelen hennes, ble det noks varmt og greit sitte ute. Vi grillet...

Denne ukas:

Opptur: Denne ukas opptur har helt klart vrt denne helga. Den har bare vrt s utrolig avslappende, fin og sosial. Spillkveld p fredag og grilling i gr, samt en deilig bytur i solskinnet. Ned...

Bringebrjuice i sola

Dette har virkelig vrt en koselig lrdag! Det har vrt varmt i Bergen i dag, og innimellom har til og med sola tittet frem. Jeg hadde noen render i byen, s Mia ble med meg og trasket i folkemeng...

Spillekveld

I gr var vi fem jenter ned hos Mia og hadde en skikkelig brettspill-kveld. Det var utrolig koselig og veldig morsomt! Vi spilte i flere timer, og kom oss gjennom ryktet gr, Trivial Pursuit og Ali...

Oppskrift: Hjemmelaget pasta med sitron og basilikum

Endelig kommer oppskrift p noe dere kan lage av >den hjemmelagde pastaoppskriften< som jeg har delt tidligere. Denne retten blir frisk og god. Perfekt p en sommerdag? Du trenger (ca. 2...

Travle tider

Heisann dere! Har torsdagen vrt fin? Jeg har hatt s mye p planen de siste dagene, at tiden bare har gtt i ett. Mye som skal planlegges og gjres fr Cuba turen. Jeg har blant annet tatt vaksin...

Romantic dinner for two

Min og Bjrnars livrett: lasagne. Denne middagen hadde vi sammen i forrige uke sammen med litt hvitt i glasset. Koselig med litt hverdagsromantikk. Selv om jeg skulle nske at kjresten var her ...

Denne ukas:

Da var det p tide med en oppsummering av uka som gikk igjen. Jeg hadde en fin uke, B var jo p perm. Denne uka blir nok mer stress enn forrige, men fremdeles fin. Opptur: Ukas opptur var helt kla...

Forslag til ukemeny - student style

Jeg fikk en veldig koselig kommentar her p bloggen for noen dager siden som lurte p hvordan jeg alltid kunne lage en del god mat, og fremdeles f endene til mtes med dette studentbudsjettet. F...

Strandtur

I gr var vi, som jeg har skrevet tidligere, ogs p stranda. Vi hadde jo hele 18 grader i gr, men det var litt skyet og en del vind. Fint vr m utnyttes uansett, s etter fjellturen dro vi p st...

Tur til Vrlivarden

God fredag og god helg fra Sandnes. Vi har hatt en skikkelig produktiv og morsom dag i dag. Ettersom at Bjrnar ikke var hjemme p bursdagen min, bestemte vi oss for at vi skulle feire den i dag. V...

Here comes the sun

"Turn your face to the sun And all of the shadows will fall behind you" - Thale Sunniva

Hola Mexico

Wihuuu! Billettene er bestilt, og turen gr ikke bare til Cuba, men ogs til Mexico! En uke fr vi skal mte opp i Havana, tar vi oss en uke p Cancn i Mexico, for sol og bading. Ahhhh♥ Det ...

10 mint-fargede ting jeg gjerne skulle eid

Lenge siden sist jeg har hatt et slik innlegg. Hper dere liker f litt inspirasjon p denne mten. 1. Nydelig hverdagskjole // 2. Peppermynte ansiktsgele fra the balm. Dessverre utsolgt /...

Mai gjennom telefonen

Tenk at vi er i juni allerede da folkens. rets frste sommermned! Utrolig tenke p at sommerferien begynner om ikke s alt for lenge, og nr jeg om en mned skal se tilbake p bilder fra juni, ...

Smoothie bowl

Mandag! Ny uke med nye muligheter, og denne uka tror jeg blir veldig bra! Mens jeg skriver dette har jeg bestilt billetter til Trondheim i sommer, for en skikkelig jentetur, og i lpet av uka skal ...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin