juni 2011

Bilder fra Hovefestivalen

Kom hjem klokken 7 i dag morges fra Oslo, etter en laaaang natt på nattoget._______ Må starte med å si at Hovefestivalen var helt utrolig gøy! Linkin Park konserten var helt fantastisk! Gø...

Klar for Oslo

Hove var FANTASTISK! Bildene kommer i morgen. Tar nattoget hjem fra Oslo i natt.

Trollstigen, bilder

Da sitter jeg godt plantet på en krakk i Sandefjord. Gårsdagen ble tilbragt på Beitostølen med kortspill og Peppes Pizza. Her er noen bilder fra kjøreturen i går, vi kjørte over trollstigen. Tr...

FinFin dag

I dag har det (for første gang mens vi har vært her) vært fint vær i Molde. Jippi! Så vi reiste til badeland....  Neida, eller joda, men vi var mye ute på Julbø også da. ...

Hometown Glory

Adele - Hometown Glory Da har vi hatt pizzapartey hos bestemor og nå er det snart tilbake igjen til julbø. Det blir vell film og spilling. I morgen tenker vi oss en tur på Moldebadet, så da bl...

Dagens innkjøp, brun veske

I dag har vi vært en liten tur i byen. Noen bilder: Vi gikk gjennom museet ned til byen. I byen kjøpte jeg meg en veske til bare 75 kr på H&M og en DVD til Disney ...

St.Hans i bilder

St.Hansen i går ble feiret nede i fjæra. En rimelig kald og etterhvert blaut St.Hans. Men veldig koselig sammen med tanter, onkler og søskenbarn. I dag har vi vært i begravelse til...

Julbø, old fashion pictures

Her har dere noen bilder fra stedet jeg bor fortiden. En koselig, gammel gård: Rommet til meg og Bjørnar Her bor vi at the moment. Her bor det havørn, men har ikke sett noe til den enda... A...

Geilo - Molde

Litt bilder fra kjøreturen i dag: Se så lange brøytepinner de har på Valdresflya!  Da var jeg kommet frem til Molde. Her er alt bare kos♥...

Derfor elsker jeg Norge:

De svingete, flotte natur veiene:  Den gode isen: Hardanger:  Fossene: De bare slettene på Hardangervidda: Alle ...

Molde here I come!

Da var jeg snart pakket og klar for å ta turen nordover til Molde. Vi kjører opp, noe som jeg syntes er utrolig kjekt. Roadtrip! Gleder meg som en liten unge♥ I år har jeg jo også med...

Pakking

Nå har jeg vært opptatt med pakking i noen timer. Ikke nok med å pakke til seg selv, men jeg måtte også hjelpe Bjørnar.... Så i morgen går turen altså nordover til Molde ...

Latskap

Bloggingen ble minimal og blir minimal i dag, pga. pakking og kjærestekos.

Kooselig kveld!

I går hadde jeg en kjempekoselig kveld på bondelandet med mange hyggelige folk!  Etter låvekos, ble det bryggekos hos meg sammen med IW, Margrethe og Andreas. Nat...

Ane bursdag

I går var jeg i bursdag til min kjære Ane. Jeg hjalp henne å stelle i stand og lage god mat. Jeg hadde en super koselig kveld sammen med mange flotte jenter! Her har dere noen bilder fra kvelden : ...

Tikk takk det regner i dag

En er en, og to er to vi hopper i vann, vi triller i sand sikk sakk, det drypper på tak tikk, takk det regner i dag. Regn, regn, regn, regn øsende regn, pøsende regn. Regn, regn, regn, regn ...

Farvel K-Town

Her har dere noen bilder fra dagen i går og i dag: Gjaldt ikke meg i går... Hehe... Da har jeg reist fra disse to vakkre jentene og er hjemme igjen i Sandnes. Det var trist og reise, men ...

Dagens innkjøp

Til nå i dag har jeg hatt en kjempekoselig dag på sørlandssenteret og i Kristiansand city. Viser dere flere bilder fra dagen senere. Dagens innkjøp: Sminke fra Cubus, Undertøy fra H&M, BH/topp/ti...

Smoothie

Bjørnebær, banan, eplejuice og vanilje youghurt. Nå sitter jeg her med Helene og Martine og ser Hangover, koselig♥Titt innom Helene og Martine sine AWESOME blogger ved å tr...

En dag i Kristiansand

Bildene viser alt jeg og Helene har gjort i dag. Vi har vært på IKEA, i byen og vært på café. Snart kommer Martine også, det blir gøy! Hva har du gjort i dag?᥿...

Oppdatering fra K-town

Da var jeg kommet meg trygt frem til Kristiansand. Det var veldig koselig å se Helene igjen! I går hadde vi en laaang tur ute i regnet og fikk tatt noen bilder: ...

Klar for å reise

Da er jeg klar for å ta toget til Kristiansand om ikke så lenge. Gleder meg til å tilbringe noen dager med Helene og Martine, men gruer meg til å ikke se kjæresten på en uke.. .. Dette bli...

Forglem meg ei

Verdens søteste blomster!!♥ I dag har jeg vært i Sanvedparken med Trude og tatt noen bilder av blomar og blader. Sjekk ut Trude sin nye fotoblogg HER, hun tar flotte...

Nordsjørittet

I dag har det vært nordsjørittet nede i Sandnes (sykkelløp fra Egersund til Sandnes). Meg og Margrethe reiste ned til byen for å se om det var noe liv der, men det var det vell egentlig ikke.. Bare...

Hotellet i New York

Fikk et lite hint fra Ingvild i går om at hun likte å lese New York innleggene mine. Så da tenkte jeg å vise dere hotellet vi bodde på i New York, og en liten film som viser veien fra hotellet og t...

Klar for skumparty!

Vi snakkes! Har du vært på skumparty før?

Belgiske vaffler

Dagens lunsj sammen med Bjørnar og Margrethe: Belgiske vaffler er den perfekte sommermaten♥ Er du glad i belgiske vaffler?

Pastabakeriet

Min første dag i sommerferien har gått til det her: For det første har jeg funnet verdens kuleste navn på Hardanger bestikk:  Også har jeg stript håret mitt: Hårfargen ble ikke ...

In the end it doesn`t even matter

Bilder tatt og redigert av meg selv Den første dagen i sommerferien er foreløpig fantastisk!♥

SOMMERFERIE!

Dere aner ikke hvor fantastisk det føles å si at jeg har sommerferie!! Med andre ord kom jeg ikke opp til muntlig eksamen i dag, jippi! Vi reiste selvfølgelig rett på Wayne`s for å ferie! ...

There`s always something beautiful on the outside

Bilder_Privat Being happy doesn`t mean that everything is perfect. It means that you`ve decided to look beyond the imperfections.

Treningsmusikk!

I dag har jeg faktisk (tro det eller ei) vært på en aldri så liten joggetur! Jeg jogger kun små turer av gangen for å holde samme tempo hele tiden. Egentlig jogger jeg vell heller f...

Brownie

Da har jeg nettopp laget masse brownie som jeg kan ha med til mine flotte klassekamerater i morgen♥ Tenk at jeg kanskje får sommerferie i morgen! Sykt!! Krysserfingrene får at jeg ...

Manhattan by night

Bilde er tatt fra Brooklyn siden. Den blå toppen er Empire state bulding (skifter farge hver natt) og den lange, brede med alle lysene er UN/FN bygningen. Big lights will inspire you, lets hear ...

Sommer

Her har dere noen vakkre sommerbilder fra dagen på stranda i dag: Det ble ikke noe bading, men soling og vassing i s...

Stranda!

Endelig er det blitt så fint vær at vi kan tilbringe en hel dag på stranda, jippi!♥ Så mens jeg koser meg på stranda kan dere jo stemme på meg i Escada konkurransen HER, sist...

Gårsdagens Outfit

I går var jeg (igjen) på Waynes sammen med en herlig gjeng! Vi var faktisk hele 8 stykker!! Det var utrolig koselig♥  Gårsdagens outfit: Jumpsuit fra Forever 21 /...

Hvorfor ligge på topplisten?

Ja, da tenkte jeg faktisk å be dere alle om en stooor tjeneste.....De som leser bloggen min fast vet at jeg er med i en konkurranse hos Escada, der man kan vinne en tur til India. Foreløpig ligger ...

SpyKids

I dag har jeg hatt en kjempekoselig dag! Jeg har vært ute med mamma og øvelseskjørt i to timer også har jeg vært hos Anja. Anja, Andreas, Margrethe, Martin og Meg hadde et aldri så lite småspioner ...

3. Plass

Foreløpig ligger jeg på en 3. plass på Escadasin konkurransen om å vinne en tur til India.Foreløpig ser sjangsen for å vinne ganske liten ut, ettersom 2. og 1. plass har over dobbelt så mange stemm...

MAI måned

Har sett at mange andre bloggere har en oppsumeringfra Mai måned. Så jeg tenkte å ha en liten oppsumering jeg også: I Mai måned har jeg Jeg har danset for konfirmantene i kirken sammen med Margre...

Hjelp meg å vinne en reise til India!

Hjelp meg å vinne en reise til India ved å stemme HER. Dere kan vell bare tenke dere hvor desperat jeg er etter å vinne! Tenk å få reise til India! Once in a lifetime opportunity!!! Jeg t...

Dagens innkjøp

I dag har jeg vært på Waynes etter skolen for å feire helgen! Min sin. Margrethe sin. Her sitter jeg å leser MANN, for der var det nemlig et Intervju med Linea Mhyre. &#...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin