april 2013

Blåtur

Om noen timer er vi på veien og klar for tur til en ukjent destinasjon. Det er tid for blåtur for alle russ i Rogaland! Denne turen har jeg gledet meg til lenge, så dette blir gøy! Vi kommer ikk...

Koselig søndag

Jeg hadde en skikkelig heerlig søndag i går. Dagen startet med jobb og etter jobb ble det en times tid med øving til heldag i politikk. Utenom det laget jeg boller til storebror som ble 22 på lørda...

Oppskrift: Snickerspai

Denne snickerspaien er vell heller mer en kake, enn en pai, men jeg lagte den i en paiform, dermed ble det en snickerpai. Hehe. Håpere dere får lyst til å prøve den ut! Oppskriften er hentet >he...

Fin lørdag

Lørdagen min har vært helt fantastisk! For en heeeerlig dag♥ Meg og Bjørnar traff Martine i byen. Der vandret vi rundt en liten stund og satt i solen og spiste mat fra Deli de Luca. ...

Ut på tur i finværet

I dag har meg og Bjørnar kost oss i sentrum i finværet. Det er kremmerdager i Sandnes for øyeblikket og byen var stappfull av barn som ville ha russekort. Jeg følte at jeg tok med meg tusen russeko...

Et maritimt antrekk, innkjøp fra Warszawa

Her kommer det en liten titt til av det jeg kjøpte i Warszawa. Jeg fikk med meg et skikkelig maritimt penantrekk. Jeg har alltid likt den maritime stilen, så da jeg fant denne kjolen og i tillegg f...

Russebuksa

I dag tenkte jeg at det virkelig var på tide at dere fikk se russebuksa i sin helhet. Den ble ferdig til slutt! Slik ser den altså ut: Jeg har på meg ny T-shorte i dag, kjøpt i Warszawa p...

Russeknutedag

I dag har vi vært ute og tatt skikkelig mange russeknuter! Jeg tenkte dere skulle få et lite bildedryss og noen videoer. Knutene jeg har tatt i dag er som følger: - Spise mitt eget russekort -...

Hjemmetrening

Siden jeg er fullt opptatt med heldagsprøver og studiedager (for ikke å glemme russetiden) for tiden, blir det lite tid til trening. I dag hadde jeg egentlig tenkt meg ut en tur for å trene interva...

Bits and bobs, Warszawa

Her kommer de siste bildene jeg har fra Warszawa turen. Bilder som ikke passet inn noen andre steder... Frokost Warszawa by night Gamlebyen Verdens beste varm sjokolade. Fy søren så godt!...

Russeknuter

I dag har jeg vært ute med Stine og Ingrid og tatt to russeknuter. Vi tok: -Skrive kjekke beskjeder og putte de under vindusviskerne på minst 10 biler på en parkeringsplass (få det til å se ut som...

Warszawa from above

Disse bildene ble tatt på toppen av kultur- og vitenskapspalasset Dette er virkelig et sted man burde besøke hvis man først er i Warszawa. - Thale Sunniva

Familiebursdag

I dag reiste jeg rett fra jobb og videre i familiebursdag. Her går det virkelig i ett. Det var veldig koselig bursdagsfeiring med goooode boller♥ Jeg har nå vært russ i to dager, men har i...

Russedåp

I går var det tid for russedåp. Nå er vi offisielt russ! Gårsdagen var kjempegøy til tross for at håret mitt ble gjennomvått av øl. Hahha. Det ble en veldig vellykket kveld! Her skylder jeg håret...

Nytt fra Warszawa: Antrekk fra New Look

Jammen kjøpte jeg ikke en del klær mens jeg var i Warszawa. Litt trist at jeg får brukt så lite av dem, nå er det jo russebuksa som gjelder i en måned! Her er i hvert fall et helt antrekk, som jeg...

Endelig ferdig

Da var heldagen endelig ferdig. Det gikk ikke akkurat bra, men nå er jeg i hvert fall ferdig... Nå skal jeg faktisk ikke tilbake på skolen igjen før på torsdag. Deeilig♥ Jeg synes alltid at d...

Øvelse gjør mester, eller?

I dag har jeg bare øvd, og øvd og øvd på biologi. I morgen har jeg heldag. Jeg er absolutt ikke klar, men hey: denne karakteren bestemmer jo bare hvilken karakter jeg får i biologi, og dermed også ...

Nytt fra Warszawa: Antrekk fra Bershka, rebel

Hvit bukse og neongrønn genser fra Bershka Følte meg litt våggal når jeg kjøpte denne neongrønne genseren, men jeg synes egentlig at den var ganske kul! Litt kjekt med slike friske farger nå som s...

Familiebursdag

I dag har vi vært i familiebursdag til lillesøsteren og oldemoren til Bjørnar. Veldig koselig, selv om jeg hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke satt hjemme og øvde til biologi istedenfor....

Bassengområde, Sofitel Warszawa Victoria

Luksus hotellet vi lå på i Warszawa hadde verdens fineste bassengområde. Meg og mamma hadde det helt for oss selv den ene kvelden da vi var der nede, og det var bare helt fantastisk! Jeg lar bilde...

Nytt fra Warszawa: Jakke og skjorte

Jeg tenkte at jeg i noen kommende innlegg skulle vise dere hva jeg fikk kjøpt med meg fra Warszawa. Her kommer de to første plaggene, nemlig en ny jakke og en ny skjorte. _ Jakke fra Pull & Bear...

Home again

Vi kom hjem sent i går kveld fra Warszawa. Den siste dagen var kjempeflott! Vi var innom mange spennende butikker og hadde en skikkelig koselig siste dag. Dagen i går startet med skikkelig solsk...

Den store shoppingdagen

I dag har jeg virkelig fått shoppet fra meg, og jeg tror nok at kortet er glad for at shoppingdagen endelig er over. Puuh! Det tar virkelig lang tid å handle, og ikke minst er det slitsomt! Til fr...

Noen bilder fra dagen

Dagen vår har vært veldig lang i dag. Vi gikk fra hotellet klokken 11 og kom ikke tilbake igjen før nå, klokken 9. Jammen har vi fått gjort mye da. Jeg har vært hos frisøren og klippet og stripet f...

Et historisk øyeblikk

I dag er det 3 år siden et fly med høytstående polske politikere styrtet. Dette har vi merket i hovedstaden i dag. Det har vært tog, musikk og taler. Bilder av de omkomne Dette var en s...

En liten pause fra storbyen

Akkurat nå tar vi oss en liten pause fra storbyen. Vi har vært og sett på en del ting, og handlet litt. Vi var innom new look og der ble det en del nye klær på meg. Jeg ble litt skuffet, for jeg tr...

Shoppingen er begynt!

Da har vi jammen fått gått ut en tur for å undersøke området rundt hotellet. Vi har allerede funnet stedet der vi vil innta frokosten i morgen tidlig. Her kommer noen bilder fra det vi har sett av...

Fremme på hotellet

Da var vi kommet frem til Warszawa. Hotellet vårt er kjempeflott! Meg og mamma, som absolutt ikke er vant til noe luksus, fikk helt sjokk da det var en mann i fin dress som åpnet taxidøren vår og e...

Flyplassen

Da var vi kommet oss til flyplassen. Flyet skal gå om en halvtime. Gleder meg til å komme frem til Warszawa! Da skal det bli shopping og kosing til den store gullmedalje! Vi skrives fra hotellet!...

Klar, ferdig, gå!

Da var alt pakket og klart. Jeg er klar for avreise til Warszawa i morgen tidlig! Følte meg kjempe fornuftig da jeg klarte å pakke med meg antrekk, istedenfor å bare ta med meg en haug med klær,...

Gjør meg klar til avreise

Er det bare jeg som synes at å pakke er helt FORFERDELIG kjedelig? Ahhh! Jeg hadde en plan om at jeg skulle begynne å pakke da jeg var hjemme fra skolen klokken halv 2, men jeg er enda ikke kommet ...

Skitur

Jeg har hatt en skikkelig flott helg på hytta. Tror dere ikke de klarte å lure meg med på en aldri så liten skitur? Heldigvis en skitur uten noen bakker (akkurat slik jeg liker det), men det ble li...

Søndag på hytta

Gårsdagen var også en veldig vellykket dag. Jeg kom skikkelig godt i gang med øving til biologien og russebuksa fikk noen nye, flotte figurer. Minion fra grusomme meg og ballett sko... I går sn...

God dag fra fjellet

Det ble ikke noen flere innlegg i går. Da vi kom frem til hytta reiste vi på høyfjellshotellet og spiste kjempegod middag der, og så ble det en relativt tidlig kveld. Nå er de andre reist på ski...

Hyttetur

Da ble det hyttetur denne helgen. Vi tar turen opp på fjellet om noen timer. Det skal bli deilig med litt hyttekos. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å spenne på meg skia akkurat (ettersom det ikke ...

Helga rett rundt hjørnet

I dag har jeg hatt en kjempenydelig dag. Vi har kost oss ute i sola, i tillegg til å spise pizza oppe hos Silje og Roy. Altid like hyggelig å få lekt litt med Ida-Sophie. Haha, jeg må forresten ...

Mindre enn 1 uke til Warszawa

Rett over helgen reiser meg og mamma til Warszawa. Gleder meg til å komme til en storby å få shoppet litt! Ikke minst å reise til et nytt land. Jeg har aldri vært i Polen før. Der skal det jo dessu...

Road Trip

Først og fremst må jeg bare si: Gratulerer så mye til Margrethe med lappen! Endelig har hun også fått sertifikatet, og dette måtte selvfølgelig feires med en aldri så liten roadtrip i sola. Stine ...

Siste dagen i Roma: Palatinhøyden

Endelig har jeg fått kommet så langt at jeg nå skal legge ut de siste bildene fra Roma. Den sister dagen var vi (utenom Colosseum) også på Palatinhøyden. Utrolig kult å ha vært der! ...

Oppskrift: Ostekakefyllte påskeegg

Du trenger (til 4 fylte sjokoladeegg): ♥ Sjokoladeegg (jeg kjøpte mine på dropsen, men man får sikkert kjøpt lignende på andre snopebutikker eller lignende) ♥ 75g Philadelphiaost ...

En siste påsketur

Været er fremdeles kjempefint, og da måtte vi nesten benytte det fine været til å gå en siste påsketur. Trist at påsken er over for denne gang... Her ser man et lite resultat av alle gre...

En liste for å lære litt om meg

Hva er din største avhengighet? Snop og lysten til å reise... hele tiden... Hva gjør du når ingen ser?Skriver lister Finnest det noe heit vanlig enn gjør som du syns er uvanlig gøy?Vaske klær......

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin