april 2013

Bltur

Om noen timer er vi p veien og klar for tur til en ukjent destinasjon. Det er tid for bltur for alle russ i Rogaland! Denne turen har jeg gledet meg til lenge, s dette blir gy! Vi kommer ikk...

Koselig sndag

Jeg hadde en skikkelig heerlig sndag i gr. Dagen startet med jobb og etter jobb ble det en times tid med ving til heldag i politikk. Utenom det laget jeg boller til storebror som ble 22 p lrda...

Oppskrift: Snickerspai

Denne snickerspaien er vell heller mer en kake, enn en pai, men jeg lagte den i en paiform, dermed ble det en snickerpai. Hehe. Hpere dere fr lyst til prve den ut! Oppskriften er hentet >he...

Fin lrdag

Lrdagen min har vrt helt fantastisk! For en heeeerlig dag♥ Meg og Bjrnar traff Martine i byen. Der vandret vi rundt en liten stund og satt i solen og spiste mat fra Deli de Luca. ...

Ut p tur i finvret

I dag har meg og Bjrnar kost oss i sentrum i finvret. Det er kremmerdager i Sandnes for yeblikket og byen var stappfull av barn som ville ha russekort. Jeg flte at jeg tok med meg tusen russeko...

Et maritimt antrekk, innkjp fra Warszawa

Her kommer det en liten titt til av det jeg kjpte i Warszawa. Jeg fikk med meg et skikkelig maritimt penantrekk. Jeg har alltid likt den maritime stilen, s da jeg fant denne kjolen og i tillegg f...

Russebuksa

I dag tenkte jeg at det virkelig var p tide at dere fikk se russebuksa i sin helhet. Den ble ferdig til slutt! Slik ser den alts ut: Jeg har p meg ny T-shorte i dag, kjpt i Warszawa p...

Russeknutedag

I dag har vi vrt ute og tatt skikkelig mange russeknuter! Jeg tenkte dere skulle f et lite bildedryss og noen videoer. Knutene jeg har tatt i dag er som flger: - Spise mitt eget russekort -...

Hjemmetrening

Siden jeg er fullt opptatt med heldagsprver og studiedager (for ikke glemme russetiden) for tiden, blir det lite tid til trening. I dag hadde jeg egentlig tenkt meg ut en tur for trene interva...

Bits and bobs, Warszawa

Her kommer de siste bildene jeg har fra Warszawa turen. Bilder som ikke passet inn noen andre steder... Frokost Warszawa by night Gamlebyen Verdens beste varm sjokolade. Fy sren s godt!...

Russeknuter

I dag har jeg vrt ute med Stine og Ingrid og tatt to russeknuter. Vi tok: -Skrive kjekke beskjeder og putte de under vindusviskerne p minst 10 biler p en parkeringsplass (f det til se ut som...

Warszawa from above

Disse bildene ble tatt p toppen av kultur- og vitenskapspalasset Dette er virkelig et sted man burde beske hvis man frst er i Warszawa. - Thale Sunniva

Familiebursdag

I dag reiste jeg rett fra jobb og videre i familiebursdag. Her gr det virkelig i ett. Det var veldig koselig bursdagsfeiring med goooode boller♥ Jeg har n vrt russ i to dager, men har i...

Russedp

I gr var det tid for russedp. N er vi offisielt russ! Grsdagen var kjempegy til tross for at hret mitt ble gjennomvtt av l. Hahha. Det ble en veldig vellykket kveld! Her skylder jeg hret...

Nytt fra Warszawa: Antrekk fra New Look

Jammen kjpte jeg ikke en del klr mens jeg var i Warszawa. Litt trist at jeg fr brukt s lite av dem, n er det jo russebuksa som gjelder i en mned! Her er i hvert fall et helt antrekk, som jeg...

Endelig ferdig

Da var heldagen endelig ferdig. Det gikk ikke akkurat bra, men n er jeg i hvert fall ferdig... N skal jeg faktisk ikke tilbake p skolen igjen fr p torsdag. Deeilig♥ Jeg synes alltid at d...

velse gjr mester, eller?

I dag har jeg bare vd, og vd og vd p biologi. I morgen har jeg heldag. Jeg er absolutt ikke klar, men hey: denne karakteren bestemmer jo bare hvilken karakter jeg fr i biologi, og dermed ogs ...

Nytt fra Warszawa: Antrekk fra Bershka, rebel

Hvit bukse og neongrnn genser fra Bershka Flte meg litt vggal nr jeg kjpte denne neongrnne genseren, men jeg synes egentlig at den var ganske kul! Litt kjekt med slike friske farger n som s...

Familiebursdag

I dag har vi vrt i familiebursdag til lillessteren og oldemoren til Bjrnar. Veldig koselig, selv om jeg hadde litt drlig samvittighet for at jeg ikke satt hjemme og vde til biologi istedenfor....

Bassengomrde, Sofitel Warszawa Victoria

Luksus hotellet vi l p i Warszawa hadde verdens fineste bassengomrde. Meg og mamma hadde det helt for oss selv den ene kvelden da vi var der nede, og det var bare helt fantastisk! Jeg lar bilde...

Nytt fra Warszawa: Jakke og skjorte

Jeg tenkte at jeg i noen kommende innlegg skulle vise dere hva jeg fikk kjpt med meg fra Warszawa. Her kommer de to frste plaggene, nemlig en ny jakke og en ny skjorte. _ Jakke fra Pull & Bear...

Home again

Vi kom hjem sent i gr kveld fra Warszawa. Den siste dagen var kjempeflott! Vi var innom mange spennende butikker og hadde en skikkelig koselig siste dag. Dagen i gr startet med skikkelig solsk...

Den store shoppingdagen

I dag har jeg virkelig ftt shoppet fra meg, og jeg tror nok at kortet er glad for at shoppingdagen endelig er over. Puuh! Det tar virkelig lang tid handle, og ikke minst er det slitsomt! Til fr...

Noen bilder fra dagen

Dagen vr har vrt veldig lang i dag. Vi gikk fra hotellet klokken 11 og kom ikke tilbake igjen fr n, klokken 9. Jammen har vi ftt gjort mye da. Jeg har vrt hos frisren og klippet og stripet f...

Et historisk yeblikk

I dag er det 3 r siden et fly med hytstende polske politikere styrtet. Dette har vi merket i hovedstaden i dag. Det har vrt tog, musikk og taler. Bilder av de omkomne Dette var en s...

En liten pause fra storbyen

Akkurat n tar vi oss en liten pause fra storbyen. Vi har vrt og sett p en del ting, og handlet litt. Vi var innom new look og der ble det en del nye klr p meg. Jeg ble litt skuffet, for jeg tr...

Shoppingen er begynt!

Da har vi jammen ftt gtt ut en tur for underske omrdet rundt hotellet. Vi har allerede funnet stedet der vi vil innta frokosten i morgen tidlig. Her kommer noen bilder fra det vi har sett av...

Fremme p hotellet

Da var vi kommet frem til Warszawa. Hotellet vrt er kjempeflott! Meg og mamma, som absolutt ikke er vant til noe luksus, fikk helt sjokk da det var en mann i fin dress som pnet taxidren vr og e...

Flyplassen

Da var vi kommet oss til flyplassen. Flyet skal g om en halvtime. Gleder meg til komme frem til Warszawa! Da skal det bli shopping og kosing til den store gullmedalje! Vi skrives fra hotellet!...

Klar, ferdig, g!

Da var alt pakket og klart. Jeg er klar for avreise til Warszawa i morgen tidlig! Flte meg kjempe fornuftig da jeg klarte pakke med meg antrekk, istedenfor bare ta med meg en haug med klr,...

Gjr meg klar til avreise

Er det bare jeg som synes at pakke er helt FORFERDELIG kjedelig? Ahhh! Jeg hadde en plan om at jeg skulle begynne pakke da jeg var hjemme fra skolen klokken halv 2, men jeg er enda ikke kommet ...

Skitur

Jeg har hatt en skikkelig flott helg p hytta. Tror dere ikke de klarte lure meg med p en aldri s liten skitur? Heldigvis en skitur uten noen bakker (akkurat slik jeg liker det), men det ble li...

Sndag p hytta

Grsdagen var ogs en veldig vellykket dag. Jeg kom skikkelig godt i gang med ving til biologien og russebuksa fikk noen nye, flotte figurer. Minion fra grusomme meg og ballett sko... I gr sn...

God dag fra fjellet

Det ble ikke noen flere innlegg i gr. Da vi kom frem til hytta reiste vi p hyfjellshotellet og spiste kjempegod middag der, og s ble det en relativt tidlig kveld. N er de andre reist p ski...

Hyttetur

Da ble det hyttetur denne helgen. Vi tar turen opp p fjellet om noen timer. Det skal bli deilig med litt hyttekos. Jeg tror nok ikke jeg kommer til spenne p meg skia akkurat (ettersom det ikke ...

Helga rett rundt hjrnet

I dag har jeg hatt en kjempenydelig dag. Vi har kost oss ute i sola, i tillegg til spise pizza oppe hos Silje og Roy. Altid like hyggelig f lekt litt med Ida-Sophie. Haha, jeg m forresten ...

Mindre enn 1 uke til Warszawa

Rett over helgen reiser meg og mamma til Warszawa. Gleder meg til komme til en storby f shoppet litt! Ikke minst reise til et nytt land. Jeg har aldri vrt i Polen fr. Der skal det jo dessu...

Road Trip

Frst og fremst m jeg bare si: Gratulerer s mye til Margrethe med lappen! Endelig har hun ogs ftt sertifikatet, og dette mtte selvflgelig feires med en aldri s liten roadtrip i sola. Stine ...

Siste dagen i Roma: Palatinhyden

Endelig har jeg ftt kommet s langt at jeg n skal legge ut de siste bildene fra Roma. Den sister dagen var vi (utenom Colosseum) ogs p Palatinhyden. Utrolig kult ha vrt der! ...

Oppskrift: Ostekakefyllte pskeegg

Du trenger (til 4 fylte sjokoladeegg): ♥ Sjokoladeegg (jeg kjpte mine p dropsen, men man fr sikkert kjpt lignende p andre snopebutikker eller lignende) ♥ 75g Philadelphiaost ...

En siste psketur

Vret er fremdeles kjempefint, og da mtte vi nesten benytte det fine vret til g en siste psketur. Trist at psken er over for denne gang... Her ser man et lite resultat av alle gre...

En liste for lre litt om meg

Hva er din strste avhengighet? Snop og lysten til reise... hele tiden... Hva gjr du nr ingen ser?Skriver lister Finnest det noe heit vanlig enn gjr som du syns er uvanlig gy?Vaske klr......

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin