mars 2016

Rester av påskestemning

Noen resterende bilder fra påsken på hytta som jeg enda ikke har vist dere. Vi hadde en dag med skikkelig fint vær, og det var så deilig å kunne slappe av etter en lang, varm og svett tur på langre...

Årets (nesten) første grillings ute

To fornøyde ansikt!    Jeg kan faktisk ikke kalle det årets første grilldag, for vi grillet jo også på hytta i påsken. Da var det ikke sol, men det var det i dag! Dermed tok jeg med...

Hverdagen

Da var vi tilbake i hverdagen. Tungt etter en lang ferie, men likevell også helt greit. Nå er det bare å begynne og glede seg til flere vårdager og ikke minst til sommeren! Over har de...

Forrige ukes

Denne uka har vært full av høydepunkt! Vi har hatt noen skikkelig avslappende påskedager hjemme der jeg har fått truffet mange av mine gode venninner. Og så noen flotte dager på fjellet med sk...

Ut på tur - aldri sur

Nå er vi tilbake igjen fra fjellet etter noen skikkelig fine påskedager. Over har dere noen bilder fra fredagens skitur. Vi hadde sol nesten hele skituren, bortsett fra når vi skulle sette ...

Bits & Bobs from Mexico

Her sitter jeg oppi snøen på fjellet, og selv om det er veldig fint, lengter man gjerne litt ekstra etter varmen. Over er et lite bildedryss med diverse bilder fra Mexico. Savner de varme, ...

Tur i nytt nabolag

Et lite bildedryss fra en tur vi hadde på onsdag, den eneste dagen med fint vær i løpet av påsken. Vi tok turen opp i vårt nye nabolag, for å teste ut turområde. Gleder meg til å flytte til...

En hilsen fra snøen

En liten hilsen fra snøen. Vi dro opp til Sirdalen tidlig i dag, og har vært ute på en lengre skitur allerede. Jeg er ikke veldig fan av å gå på ski, men i dag var det...

Inspirasjon til innredning

Her er en liten bildekollasj av interiørsom jeg finner veldig inspirerende med tanke på innredning i leiligheten. Jeg gleder meg virkelig til å begynne prosessen! Vi har jo en del planer på lengre ...

Sol i Sandnes

Første påskedagen med sol, og det må selvfølgelig feires med softis! Det er så deilig med skikkelig fint påskevær, men dessverre er det ikke kommet for å bli. Resten av påsken skal visst no...

Påskestemning

Litt påskebilder fra gårsdagen. Meg og Bjørnar hadde vår Mars-date som innebar at vi skulle male på egg. Det var veldig koselig! Vi hadde kjøpt både tusjer og maling, og så fant vi mye inspirasjon ...

Serietips: 4 bra serier du kanskje ikke har fått med deg

1. Trophy wife En morsom og underholdene serie som meg og Bjørnar oppdaget i sommer. Foreløpig ligger det bare en sesong ute, og jeg har kun funnet den på nettet. Serien handler om den unge og vak...

Denne ukas:

Hvor skal jeg begynne? Denne uka har faktisk vært full av høydepunkter! Mandagens tur til Fløien med Ingrid var veldig koselig, og det var så deilig med fint vær! Vi hadde også en treningsøkt ute p...

Leiligheten

Fine leiligheten som snart er vår ♥   Jeg har vært og sett på leiligheten vår nå i helgen. Jeg hadde jo faktisk kjøpt uten å se den selv, men heldigvis var den like fin som på bil...

Oppskrift: Grønnsaksmuffins

Er du på jakt etter noe godt til påskefrokosten? Da kan jeg anbefale disse grønnsaksmuffinsene med egg, som egentlig smaker omelett, bare i muffinsform. Lett å ha med på påsketur i fjellet for ekse...

Jeg hadde nesten glemt deg

Bergen ♥ - jeg hadde nesten glemt hvor fin du kan være    Bergen er en utrolig fin by, og det blir jeg alltid minnet på når sola skinner. Vi har vært velsignet med nydelig væ...

Påskeinspirasjon

1. Telysholdere  //   2.  Påskekrans  //  3. Påskeegg  //  4. Kakao med chili  //  5.  Gule lys  //  6. Gåsunger //  7. &n...

#Reiselyst - Mars

Denne måneden skal vi ikke langt vekk, men likevel et sted jeg har veldig lyst til å reise! Helt siden jeg var liten har jeg reist mye i Norge, kjøreturer til Molde hver sommer har alltid vært et h...

Oppskrift: Fisketirsdag - Torsk med soyasmør og grønnsakspurré

Oppskriften gir nok til 2 personer  ♦ 2 torskefilleter  //   ♦ 1/2 sellerirot  //   ♦ 3-4 gulerøtter  //  ♦ 2 ss...

Praktisk interiør

Sponset innlegg   Som nevnt tidligere kommer jeg til å skrive litt mer om interiør her på bloggen fremover, nå som vi holder på å planlegge innhold til leiligheten. Jeg gleder meg virkelig...

Denne ukas:

Tirsdagens fjelltur med Bjørnar var veldig koselig, alltid godt å komme seg ut i finværet og beveget seg litt. Jeg er så glad i fjellturer!  Det var selvfølgelig kjipt når Bjørnar r...

Fjelltur til Lyderhorn

Nå mangler jeg bare å bestige to av Bergens syv fjell! Det skal jeg da få til før sommeren. Over har dere et bildedryss fra turen til Lyderhorn på tirsdag. Det var så deilig vær, men det bl...

Oppskrift: Sjokoladekake på 3 minutter

Her kommer oppskriften på en sjokoladekake som er laget på under fem minutter. Perfekt når du kjenner søtsuget, men ikke orker å bruke lang tid på kjøkkenet. Til denne oppskriften trenger d...

Date på akvariet

Et laaangt bildedryss fra Akvariet. Blir så giret på utløserknappen hver gang jeg er der! Forrige søndag tok jeg med meg Bjørnar på akvariet, ettersom at han aldri hadde vært der før. Klart...

#buttchallenge

I 30 dager nå har jeg holdt på med rumpeøvelser, etter at meg og Ingrid startet vår #buttchallenge. Vi lastet ned en gratis app som het 30 day butt, som ga oss rumpeøvelser som man skal gjøre hver ...

Speedbåt i Mexico

Måtte bare lengte tilbake med litt bilder fra Mexico denne onsdagen. Savner litt sol og varme altså ♥ Men vi går mot vår i Norge, og ingenting er bedre enn det faktisk! Håper vi ...

Solnedgang fra Fløien

Bildedryss fra kveldstur til Fløien   På lørdag gikk meg og Bjørnar opp til Fløien for å få med oss solnedgangen. Det hadde vært fint vær hele dagen, men vi hadde tilbrakt dagen på IKEA, så ...

Forrige ukes

Hele helgen med Bjørnar har vært veldig koselig. Jeg føler nesten at vi har hatt en kontinuerlig date gjennom hele helgen ♥ Konserten med Paak på onsdag var også utrolig bra og gøy! ...

Januardate: IKEA-safari

Litt bilder fra gårsdagens IKEA-safari. Vi blir som små barn når vi er på IKEA vi!   I Valentine`s gave/6-års jubileumsgave fikk Bjørnar "et helt år med dater" i gave av meg. Hver måned skal...

Kobber

1.  Lampe fra IKEA  //   2. Lykt  //   3. Kurv  //   4. Teklype  //   5. Sauspanne  //   6. Annanas  //    7. &...

Konsert med Anderson Paak

Litt (dessverre dårlige) mobilbilder fra før og under konserten i går   I går var jeg på konsert med en flott, liten gjeng. NHH holder UKEN i Bergen akkurat nå, og Anderson Paak var en av ar...

Årets første vår måned

En liten bildesamling fra fjorårets vårmåneder    For meg er mars den første vår måneden, men jeg vet at noen tenker annerledes. Men jeg er mye gladere i vår enn i vinter, så for m...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin