mars 2016

Rester av pskestemning

Noen resterende bilder fra psken p hytta som jeg enda ikke har vist dere. Vi hadde en dag med skikkelig fint vr, og det var s deilig kunne slappe av etter en lang, varm og svett tur p langre...

rets (nesten) frste grillings ute

To fornyde ansikt!    Jeg kan faktisk ikke kalle det rets frste grilldag, for vi grillet jo ogs p hytta i psken. Da var det ikke sol, men det var det i dag! Dermed tok jeg med...

Hverdagen

Da var vi tilbake i hverdagen. Tungt etter en lang ferie, men likevell ogs helt greit. N er det bare begynne og glede seg til flere vrdager og ikke minst til sommeren! Over har de...

Forrige ukes

Denne uka har vrt full av hydepunkt! Vi har hatt noen skikkelig avslappende pskedager hjemme der jeg har ftt truffet mange av mine gode venninner. Og s noen flotte dager p fjellet med sk...

Ut p tur - aldri sur

N er vi tilbake igjen fra fjellet etter noen skikkelig fine pskedager. Over har dere noen bilder fra fredagens skitur. Vi hadde sol nesten hele skituren, bortsett fra nr vi skulle sette ...

Bits & Bobs from Mexico

Her sitter jeg oppi snen p fjellet, og selv om det er veldig fint, lengter man gjerne litt ekstra etter varmen. Over er et lite bildedryss med diverse bilder fra Mexico. Savner de varme, ...

Tur i nytt nabolag

Et lite bildedryss fra en tur vi hadde p onsdag, den eneste dagen med fint vr i lpet av psken. Vi tok turen opp i vrt nye nabolag, for teste ut turomrde. Gleder meg til flytte til...

En hilsen fra snen

En liten hilsen fra snen. Vi dro opp til Sirdalen tidlig i dag, og har vrt ute p en lengre skitur allerede. Jeg er ikke veldig fan av g p ski, men i dag var det...

Inspirasjon til innredning

Her er en liten bildekollasj av interirsom jeg finner veldig inspirerende med tanke p innredning i leiligheten. Jeg gleder meg virkelig til begynne prosessen! Vi har jo en del planer p lengre ...

Sol i Sandnes

Frste pskedagen med sol, og det m selvflgelig feires med softis! Det er s deilig med skikkelig fint pskevr, men dessverre er det ikke kommet for bli. Resten av psken skal visst no...

Pskestemning

Litt pskebilder fra grsdagen. Meg og Bjrnar hadde vr Mars-date som innebar at vi skulle male p egg. Det var veldig koselig! Vi hadde kjpt bde tusjer og maling, og s fant vi mye inspirasjon ...

Serietips: 4 bra serier du kanskje ikke har ftt med deg

1. Trophy wife En morsom og underholdene serie som meg og Bjrnar oppdaget i sommer. Forelpig ligger det bare en sesong ute, og jeg har kun funnet den p nettet. Serien handler om den unge og vak...

Denne ukas:

Hvor skal jeg begynne? Denne uka har faktisk vrt full av hydepunkter! Mandagens tur til Flien med Ingrid var veldig koselig, og det var s deilig med fint vr! Vi hadde ogs en treningskt ute p...

Leiligheten

Fine leiligheten som snart er vr ♥   Jeg har vrt og sett p leiligheten vr n i helgen. Jeg hadde jo faktisk kjpt uten se den selv, men heldigvis var den like fin som p bil...

Oppskrift: Grnnsaksmuffins

Er du p jakt etter noe godt til pskefrokosten? Da kan jeg anbefale disse grnnsaksmuffinsene med egg, som egentlig smaker omelett, bare i muffinsform. Lett ha med p psketur i fjellet for ekse...

Jeg hadde nesten glemt deg

Bergen ♥ - jeg hadde nesten glemt hvor fin du kan vre    Bergen er en utrolig fin by, og det blir jeg alltid minnet p nr sola skinner. Vi har vrt velsignet med nydelig v...

Pskeinspirasjon

1. Telysholdere  //   2.  Pskekrans  //  3. Pskeegg  //  4. Kakao med chili  //  5.  Gule lys  //  6. Gsunger //  7. &n...

#Reiselyst - Mars

Denne mneden skal vi ikke langt vekk, men likevel et sted jeg har veldig lyst til reise! Helt siden jeg var liten har jeg reist mye i Norge, kjreturer til Molde hver sommer har alltid vrt et h...

Oppskrift: Fisketirsdag - Torsk med soyasmr og grnnsakspurr

Oppskriften gir nok til 2 personer  ♦ 2 torskefilleter  //   ♦ 1/2 sellerirot  //   ♦ 3-4 gulertter  //  ♦ 2 ss...

Praktisk interir

Sponset innlegg   Som nevnt tidligere kommer jeg til skrive litt mer om interir her p bloggen fremover, n som vi holder p planlegge innhold til leiligheten. Jeg gleder meg virkelig...

Denne ukas:

Tirsdagens fjelltur med Bjrnar var veldig koselig, alltid godt komme seg ut i finvret og beveget seg litt. Jeg er s glad i fjellturer!  Det var selvflgelig kjipt nr Bjrnar r...

Fjelltur til Lyderhorn

N mangler jeg bare bestige to av Bergens syv fjell! Det skal jeg da f til fr sommeren. Over har dere et bildedryss fra turen til Lyderhorn p tirsdag. Det var s deilig vr, men det bl...

Oppskrift: Sjokoladekake p 3 minutter

Her kommer oppskriften p en sjokoladekake som er laget p under fem minutter. Perfekt nr du kjenner stsuget, men ikke orker bruke lang tid p kjkkenet. Til denne oppskriften trenger d...

Date p akvariet

Et laaangt bildedryss fra Akvariet. Blir s giret p utlserknappen hver gang jeg er der! Forrige sndag tok jeg med meg Bjrnar p akvariet, ettersom at han aldri hadde vrt der fr. Klart...

#buttchallenge

I 30 dager n har jeg holdt p med rumpevelser, etter at meg og Ingrid startet vr #buttchallenge. Vi lastet ned en gratis app som het 30 day butt, som ga oss rumpevelser som man skal gjre hver ...

Speedbt i Mexico

Mtte bare lengte tilbake med litt bilder fra Mexico denne onsdagen. Savner litt sol og varme alts ♥ Men vi gr mot vr i Norge, og ingenting er bedre enn det faktisk! Hper vi ...

Solnedgang fra Flien

Bildedryss fra kveldstur til Flien   P lrdag gikk meg og Bjrnar opp til Flien for f med oss solnedgangen. Det hadde vrt fint vr hele dagen, men vi hadde tilbrakt dagen p IKEA, s ...

Forrige ukes

Hele helgen med Bjrnar har vrt veldig koselig. Jeg fler nesten at vi har hatt en kontinuerlig date gjennom hele helgen ♥ Konserten med Paak p onsdag var ogs utrolig bra og gy! ...

Januardate: IKEA-safari

Litt bilder fra grsdagens IKEA-safari. Vi blir som sm barn nr vi er p IKEA vi!   I Valentine`s gave/6-rs jubileumsgave fikk Bjrnar "et helt r med dater" i gave av meg. Hver mned skal...

Kobber

1.  Lampe fra IKEA  //   2. Lykt  //   3. Kurv  //   4. Teklype  //   5. Sauspanne  //   6. Annanas  //    7. &...

Konsert med Anderson Paak

Litt (dessverre drlige) mobilbilder fra fr og under konserten i gr   I gr var jeg p konsert med en flott, liten gjeng. NHH holder UKEN i Bergen akkurat n, og Anderson Paak var en av ar...

rets frste vr mned

En liten bildesamling fra fjorrets vrmneder    For meg er mars den frste vr mneden, men jeg vet at noen tenker annerledes. Men jeg er mye gladere i vr enn i vinter, s for m...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin