januar 2012

Dancingqueen

I dag har det skjedd lite, men samtidig veldig mye. Rart hvordan alt kan forandre seg på bare en dag. Heldigvis er ingenting sikkert enda. Jeg forteller dere mer i morgen hvis det går den gale veie...

En rolig mandag

Denne mandagen har vært veldig rolig og fin. Jeg har brukt mandagen min til mye musikk og øvelseskjøring. Dagene går fort. Nå venter denne deilige kveldsmaten (yndlingsmåltidet mitt til dagen): Me...

Gave fra Nederland

I går kom (som sagt) min flotte Margrethe hjem fra Nederland. Det var kjempekjekt å se henne igjen, selv om det ikke var godt mer enn en uke. Hun hadde med seg to flotte presanger hjem til meg: Si...

Noen få bilder fra helga

Denne helga har vært mye frem og tilbake og rundt og rundt. Jeg føler jeg har vært overalt.... Fredagskvelden startet på Impuls (kristent arrangement i Stavanger). Der var vi i noen få timer, før ...

Antrekk lørdag 29 januar

Bukse // Vero Moda , Topp // New Yorker, Blazer // Forever 21, Sko // Skopunkten

Mobil: Impuls

Koser meg veldig med alle kirkevennene denne helga. Senere i kveld blir det fest igjen, så ikke regn med noe normal blogging før utpå ettermiddagen i morgen.Hva gjør du i kveld? - Thale Sunniva

Mobil: Party pictures

Var på en super 18-års dag i går til verdens flotteste Camilla! Tidenes 18-åring! Bilder av følget mitt: Beste kvelden på lenge! - Thale Sunniva

Oppskrift: Super enkel smoothie!

Det er helg og energien min er tilbake (nesten i hvert fall) Her får dere oppskriften på en super enkel smoothie, der du ikke trenger noenting spesielt. Oppskriften er opprinnelig herfra. Pære og...

Hår og sånt, torsdagskveld oppskrift

Her har dere et lite tips. Dette tipset er til alle jenter som farger håret sitt blondt! Ettersom jeg hadde helt brunt hår før: og det bare er et halvt år siden jeg farget håret blondt, har jeg...

Rett og slett ingenting

Jeg føler liksom at jeg må oppdatere selv om jeg ikke har noe å oppdatere om. Er det dette som kalles en skikkelig blogger? Jeg har vært så utrolig sliten denne uka og er bare kjempe klar til å få...

Frustrerte fruer

Jeg har ikke gjort noe annet i dag enn å se på frustrerte fruer. Det er så mange som sier at det er kjekt, så jeg måtte jo nesten gi det en sjangse. Hekta allerede! Haha. Har sett 6 episoder til n...

Sitter her

med nuddler, pc og tv, mens vinden uler utenfor. Jeg fortjener kun det beste etter å ha hatt tidenes biologiprøve og vært på skolen fra 8 til 11 i går kveld.... Blæææh. Heldigvis er det ingenting m...

Åpen dag

Hallo bloggen! Nå sitter jeg og Andreas å selger lapper for solidaritetsprosjektet!

Broen

Har dere sett krimserien broensom går på Nrk? Hvis dere ikke har sett den så burde dere starte nå! Episode 4 begynner allerede om 10 minutter på tv, men frykt ikke, episodene kan sees HER Utr...

En bluse fra London

Denne blusen kjøpte jeg i London for omtrent 100 kr. Den er kjøpt på Primark. I dag har jeg prøvd kamerastativet mitt for første gang. Jeg har vert litt treg, noe jeg også har vært med blogginge...

Stine`s request:

Det ble lite internett på meg i helga, og dermed lite blogging. Jeg fikk rett og slett ikke internett på mobilen, bortsett fra den ene gangen da jeg nettopp var komt opp. Her er litt bilder fra tu...

Hyttekos

Da er vi endelig oppe på hytta. Har vært her i en drøy time og bare slapt av og spilt tempel run på hver vår telefon. Hyttelivet er då deilig og avslappenes! Heeerlig å være oppe igjen! Her er vi i...

Drar til fjells!

Da drar jeg til fjells igjen denne helga også. Blir deilig å slappe av med litt hyttekos og snø. Kanskje får jeg tatt en del bilder denne helga, jeg må bare huske å lade kameraet.... Jeg blogger f...

Jeg er blitt "tante"

eller nesten i hvertfall. Søsteren til Bjørnar har fått en vakker jente, hun ble født i natt. Kom nettopp hjem fra sykehuset etter å ha fått sett og kjent på den lille klumpen. Kjempe nydelig jente...

Uffda

Sitter her med en god posjon med hjemmelaget ris delux. Gjennomførte dagens andre treningsøkt med Annie for drøyt en time siden. Heerlig. Sånn går det når man får 3 dagers prøvetimekort hos elixia....

Café med Ane

Jeg hadde et kjempekoselig cafébesøk i Stavanger med Ane i dag..

Fish

Tenkte jeg skulle vise dere noen deilige bilder fra biologien før i dag. Vi dissikerte og så på gjeller i blåskjell og fisk. Stine og flyndra liksom.... Yum! Viser dere litt bilder fra...

Mobil: Cafe besøk

Sitter på kafé med verdens beste Ane.- Thale Sunniva

Clocks

Kjenner dere til den følelsen når dere hører en sang og ser for dere akkuratt hvor den sangen skal spilles? Meg og Bjørnar hørte (selvfølgelig) på Coldplay i bilen i dag, og da clocks kom på sa jeg...

At the moment

Jeg tenkte bare at jeg skulle titte innom å vise at jeg fremdeles lever! Ikke at jeg har noe som helst spennende å fortelle dere, for det eneste som skjer akkurat nå er dette: Øving til biologiprø...

Cake ala Thale og Margrethe

Og der var vi i gang igjen. Kreativiteten til meg og Margrethe er alltid på topp, i hvert fall når det kommer til søtsaker... Vi bestemte oss for å laga AfterEight kaken til passionforbaking, men e...

Søndagskos

Etter en lang dag på jobb med to og en halv time overtid, er det så herlig og bare sette seg ned å slappe av med en god film, knekkebrød, snop og kjæreste. Lenge leve søndag!

Jobbhelg

Da var jobbhelga mi ferdig for denne gang, og det føles herlig! Nå har jeg jobbet både fredag, lørdag og søndag, og nå gjenstår øving til latinprøve.... Faktisk så blir uka mer avslappenes enn det ...

September-Desember 2011

September: Bjørnar fikk lappen og vi reiste på biltur! Det regnet. Masse. Som vanlig. Bjørnar kjøpte seg bil. Helene kom på besøk i noen timer en lørdag, og meg, Margrethe, ...

Mobil: på jobb

Nå er jeg på vei til jobb. Alltid kjekt å tjene litt penger, men siden formen ikke er helt på topp føler jeg meg ikke så motivert.... Heldigvis har jeg verdens herligste jobb!Snakkes i 11-tiden! - ...

Ut på tur, aldri sur!

Vi hadde et glimt av fint vær i stad, og da benytter man selvfølgelig sjangsen til å gå seg en liten tur. Se hvem som kan slikke seg i nesa da!: Haha. Hun er så søt. Det er jobbhelg for min de...

Juni-August 2011

Juni: Vi slapp unna eksamen og fikk sommerferie 8 juni!!! Vi reiste selvfølgelig rett på Wayne`s. Sommerdag i Sanvedparken med Margrethe og en annen dag med Trude. Jeg reiste til Krist...

Forklaring

Jeg føler jeg skylder dere en forklaring på hvorfor jeg blogger så skjelden fortiden, i hvert fall en grunn. Husker dere den vakkre iPhonen min som jeg tok med meg overalt slik at jeg kunne ta bild...

Gratulere med dagen

Pappa! Jeg har lagt kake! Yey! Pappa sin tur til å bli et år eldre. Vi har spist taco og kake og han har åpnet presanger. Fra meg fikk han to T-shorter. Nå ser vi på how I met your mother. Addic...

April - Mai 2011

April: Det var kremmerdagene i Sandnes: Johanna hadde bursdag, der alle skulle kle seg ut. Meg og Ingrid kom som fjortisser: Det var påske: Vi hadde supervarmt vær i fle...

Januar - Mars 2011

Selv om jeg ikke har pcen med alle bildene mine på lenger, har jeg kommet på noe genialt! Haha. Jeg har jo arkiv på bloggen!! Så dere skal jammen få et oppsumering av 2011 innlegg fra meg også. Her...

Sydentur

Da var den første ferieturen til i sommer bestilit. Den skal tilbringes med verdens herligste jente (les: Helene) på Kreta!!! Gleder meg! Vi to, i en uke med sol og varme, bading og shopping. Aaaaa...

Opp til fjells og ned igjen

Så vi prøver igjen å få lastet opp noen bilder. Internett og opplastning er virkelig ikke min greie. Så vi starter på ny med min lille "helgehistorie" som jeg prøvde å begynne med i går. Vi reiste...

Hjemme fra fjellet

Har hatt en kjempefin helg på fjellet, selv om mesteparten av turen ble brukt til å bli frisk igjen, både for meg og Bjørnar sin del. Vi kjørte opp og startet med dette været: Også går det ikke a...

Til fjells!

Da bærer det til fjells, Sirdalen. Håper alle får en kjempeflott helg! Hva skal du i helga?

Endring i planene

Planen i dag var egentlig å ta turen opp til fjellet, nærmere bestemt Sirdalen, men så ble det ikke helt slik. Bjørnar er syk i dag, og ville derfor ikke kjøre. Kjenner selv at det kribbler og svir...

This is how I roll

Kosegenser fra David & Goliat. Kjøpt i London. Kom på at jeg helt hadde glemt å legga Londoninnleggene mine inn i REISE katogerien min, men nå ligger alle der. Alle innleggene på selve reisen, ett...

Nytt:

I går var jeg på kvadrat med Ingrid og handlet litt nye og nødvendige saker: 5 nye bukser Silvershampoo og støvler. Silvershampoo fungerer forressten veldig bra, jeg har bare prøvd det en gang og...

Siste dag i London.

De aller siste bildene. Fant det ikke nyttig å blogge om 1. nyttårsdag ettersom vi var sent oppe og gjorde nesten ingenting den dagen. Tok bare 3 bilder hele dagen! Hahha. Blant annet dette: Gutte...

Summer

Andre som lengter? I sommer er planen å få til to sydenturer. Gleder meg! Jeg savner sol og sommer, og håper bare at våren snart kommer nå som jula er over.... Tenkte forressten også at jeg ville ...

Nyttårsaften i London

Lørdagen i London startet med shopping på primark. Resultatet: Det går ikke an å komme ut av primark uten en full bærepose! Så ble det kveld og vi skulle feire nyttår. Antrekket mitt: Begge d...

Fredag i London

Dagen startet som vanlig nede på tuben, hvor vi la merke til denne plakaten her: TiHi! Vi tok turen til naturhistorisk (?) museum i London, der vi så på dinosaurer!!! Etterpå reiste vi på nero c...

London, London, London

Dette er bilder fra min andre dag i London. En skikkelig turistdag!

Mobil: London

Atm. Sitter vi på pizza hit og venter på desserten vår! I fag reiser vi hjem fra London. Grunnen til at jeg ikke har hatt mulighet til å blogge før nå er at internetten på hotellet, som bo betal...

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker å reise og lage mat. Bor sammen med kjæreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin