Barcelona

Barcelona film

Husk ta p HD

Jeg kom plutselig p at jeg ikke har delt den lille videosnutten jeg har laget fra venninneturen vr til Barcelona. Det er jo plutselig allerede to mneder siden vi var der! Vi filmet ikke veldig mye, men noen snutter her og der som jeg tror vil beskrive ferien vr ganske godt. Det var virkelig en flott tur, og jeg gleder meg til en ny jentetur til neste r *krysser fingrene*. Og s har jeg jo veldig lyst til ta en tur til Barcelona igjen snart. En "liten" kjretur, s er vi der jo. Det m vi f til i lpet av oppholdet vrt her synes jeg. FOR en by! Jeg skal definitivt tilbake.

Barcelona market

Food Market in Barcelona ♥ Lots of fruit, ice cream and chocolate ♥

God morgen! Har dere hatt en fin start p dagen? Vi har nylig kommet tilbake fra flyplassen etter ha sendt familien tilbake til Norge igjen. Trist se dem reise, for dagene sammen med dem har gtt s fort! Vi har virkelig kost oss skikkelig masse, og jeg skulle nske de skulle vre her i minst en mned til. Aller helst skulle de jo bodd her i Spania sammen med oss, det hadde vrt noe det! Heldigvis fr vi snart besk igjen, s slipper det fles s tomt her. Helene kommer p torsdag, og det gleder jeg meg til.

Bildene over er fra markedet i Barcelona. Skulle nske vi hadde et like stort mat-marked her i omrde. Det var s utrolig mye godt velge mellom av frukt, is og sjokolade. Bare synd at vi var s mette da vi gikk der, at vi faktisk ikke smakte p noen ting. Mlet med neste Barcelona-tur skal i hvert fall vre g sulten p La Boqueria.

Sagrada Familia

Her er noen flere bilder fra Barcelona, og da vi beskte Sagrada Familia. Jeg tok sikkert hundre bilder av dette vakre bygget, men det fr holde med vise dere tre av dem tror jeg ;-) For et fantastisk stort, annerledes og vakkert bygg! Jeg er veldig glad for at vi tok turen opp dit for se, og neste gang tar jeg kanskje turen inni kirken for se ogs.

Her i Alfaz har vi hatt en treg morgen i dag, etter en tidlig start i gr. Vi har vrt p tur og spist frokost, men frst n begynner vi gjre oss klar for dagens aktiviteter. Vi har vell ikke funnet helt ut hva vi har lyst til gjre i dag, men frst og fremst blir det i hvert fall en liten roadtrip, fr vi har planer om tilbringe ettermiddagen p stranden. Bra sndag ♥

Barcelona by night

Her kommer litt flere bilder fra Barcelona! Jeg har mye igjen vise derfra, FOR en bildevennlig by! Over er noen bilder fra et lysfontene-show som var rett ved nasjonalmuseet der vi bodde. Noe s vakkert! Jeg var helt i ekstase. Barcelona er virkelig en flott by, bde p dagtid og p kveldstid.

Vi koser oss fremdeles masse litt lenger sr her nede i Spania. I dag har vi vrt p stranda og jobbet litt med brunfargen, fr jeg n skal p jobb.

Hper dere har hatt en fin helg!

Walking around in Barcelona

Det er mye fint se p nr man gr rundt i Barcelona. Trange gater, vakre blomster, markeder med mye god mat og flotte bygninger. Vi gikk mye hver dag da vi var i Barcelona, og det er jeg veldig glad for, for da fr man sett mye mer. Vi gikk til la Rambla flere ganger i lpet av dagene i Barcelona, og det tok oss ca 20 minutter. En fin mte oppleve litt andre sider av byen p enn bare de spesifikke turist-gatene.

I kveld blir det pizza og netflix p oss. Perfekt n etter en slitsom dag i gr og i dag. Det tordner, lyner og psregner her ute akkurat n. Veldig glad for at vi bestemte oss for filmkveld inne og ikke ut p restaurant. I morgen har vi en lang dag foran oss p politistasjonen. I morgen skal vi nemlig prve skaffe oss NIE-nummer. nsk oss lykke til!

I am leaving Barcelona

Litt bilder fra hotellet vrt i Barcelona, og kafn hvor vi har spist frokost. Og mine to favoritter i Barcelona: lilla trr og sangeria ♥

N er tiden inne for reise fra Barcelona, og si hadet til #denbestetrioen. Vi har hatt noen utrolig fantastiske dager i Barcelona. FOR en by, og FOR noen reisepartnere. Det har rett og slett vrt utrolig gy! Barcelona er virkelig en flott by, og jeg gleder meg til komme tilbake hit en gang i fremtiden. Men n venter nye eventyr. Jeg har akkurat sagt hade til jentene og sendt dem avgrde p flyet hjem til Norge igjen, mens jeg selv sitter her p flyplassen og venter p Bjrnar. I dag skal vi kjre ned mot Albir, vrt nye hjem for de neste mnedene. Det blir bde veldig gy, men ogs veldig spennende! Jeg vet egentlig ingenting om hva som venter oss der nede....

Vi skrives fra der! (hvis jeg har internett da...) Flere bilder fra Barcelona kommer ogs ;-)

Happy days

God fredag og helg fra Barcelona! Vi koser oss fremdeles, og i dag er faktisk vr siste hele dag her. Tiden gr jammen fort nr man koser seg snn. Vi nyter varmen, spiser god mat, drikker gode drinker, shopper og opplever. Helt fantastisk! I dag skal vi ha en skikkelig turist-dag hvor vi skal f med oss alt Barcelona har by p av turistattraksjoner. N er det bare nyte de siste Barcelona-timene fr jeg plutselig skal vre alene i Spania uten jentene fra i morgen av. Heldigvis ikke helt alene, for Bjrnar kommer jo, og da fortsetter reisen videre... Spennende!

God helg!

Barcelona

God kveld fra Barcelona! Vi koser oss max i varmen, og nyter storbylivet. I dag har vi opplevd hva Barcelona har by p av shopping, og vrt p en skikkelig handlerunde. I tillegg til en del vandring og tapas-lunsj. Akkurat slik det skal vre p jentetur. N skal vi straks ut for en middag og oppleve mer av byen. Jeg gleder meg virkelig til utforske mer av Barcelona, for til n har byen gitt meg et veldig positiv inntrykk.

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin