Året 2017: Juli - Desember

• 05.01.2018 kl.13:33 i Blogg

Juli var nok en fantastisk måned i Spania! Da fikk vi besøk fra foreldrene våre, og det var så koselig å vise dem hvordan vi hadde det. Vi hadde noen avslappende, morsomme og koselige dager sammen med dem. Været var på tipp, topp og en hetebølge slo over Spania. Dermed var det bading, bading og enda mer bading dag ut og dag inn. Vi dro til flere byer i nærheten av der vi bodde i Spania for å oppleve litt nye steder. Mot slutten av måneden feiret vi Bjørnar sin bursdag med spa og restaurant-middag og Helene kom på besøk!

August startet med Helene på besøk hos oss i Spania. Vi hadde det veldig kjekt og fant på masse gøy! Vi dro også til nye steder og oppdaget nye turområder. Strandliv og avslapping preget denne måneden. I løpet av noen fridager besøkte vi også Murcia og Alcoi.

September var en nokså rolig måned. Jeg hadde totalt strikke-dilla, og tok helt av på den norske bokhandleren (hvor de også selger garn) i Albir. Vi fikk Ingrid på besøk, noe som var utrolig koselig! Vi hadde noen flotte dager med masse god mat og gode drinker! I løpet av september gikk vi også på hele tre fjellturer, selv om det høyeste fjellet i området ikke ble besteget i denne måneden, da turen var mye lenger enn det vi først hadde beregnet og vi i tillegg gikk feil vei i en hel time.

Oktober var en helt fantastisk måned for oss! Den startet med at vi reiste en tur til London sammen med familien. Der hadde vi noen utrolig flotte dager med masse byvandring og god mat. Deretter hadde vi noen koselige dager i Spania med avslapping, bading og turer, og vi fikk besøk av Annie og Håkon. Bading i solnedgang i Benidorm sammen med dem er noe som kommer til å være lagret på minnebanken min for evig og alltid! Vi hadde det så gøy! Da de hadde reist hjem til Norge dro vi avgårde på en ny reise. I denne omgang en roadtrip sør i Spania og over til Portugal. Ti helt fantastiske dager, og en reise jeg aldri ville vært foruten! Så mye fint vi opplevde i løpet av disse dagene ♥

November startet med besøk av Stian. Vi hadde noen avslappende dager med turgåing, strandliv og golf-turnering. Hehe ;-). I november jobbet jeg bare nattevakter, så hele døgnrytmen min ble litt snudd på hodet. Sakte, men sikkert så forberedte vi oss på å reise tilbake til Norge igjen etter seks måneder i Spania. Alt måtte pakkes, bilen måtte vaskes og reisen hjem med bil måtte planlegges og bestilles. Innimellom dette fikk vi endelig besteget Puig Campana, det høyeste fjellet i området vårt. En lang, men utrolig flott tur!

Desember startet med å ta turen tilbake til Norge igjen. Vi kjørte gjennom Europa, og var innom Andorra, Lyon, Strasbourg og Hamburg på vei hjem. Da vi kom tilbake til Norge ble alt veldig travelt. Familiebesøk, vennebesøk, jobb og jul.

2017: Jeg sitter igjen med så utrolig mange flotte minner og opplevelser fra dette året! Alle turene, alle reisene, alle hverdagene og takknemligheten for alle mine fantastiske venner og min flotte familie ♥ Jeg vet det er klisjé, men dette året har virkelig vært helt fantastisk! Jeg er klar for 2018, og gleder meg til at jeg skal få oppleve det kommende året!

Én kommentar

Victoria Larsen

05.01.2018 kl.18:01

Veldig fine bilder!! :-)

Velkommen

• Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 år fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. På bloggen kan dere lese mye om reiser, men også om hverdag og bilder, studie, venner og kjæreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin