Strikke-dilla

  • 02.09.2017 kl.13:00 i Blogg

Hvem skulle tro at man fikk helt dilla p strikke nr man bodde i Spania da? Men det har jeg alts ftt den siste tiden. I gr gjorde jeg ferdig min aller frste skappel-genser (skal vise dere bilder senere). Den ble langt i fra perfekt, men den passer i hvert fall. Og s har jeg lrt mye til den neste jeg vil strikke, og hvordan jeg vil gjre ting litt annerledes. I gr var jeg p en garnbutikk kjpte masse nytt garn. Jeg fant s mange flotte farger! N gleder jeg meg skikkelig til sette i gang. Jeg har to gensere i tankene, s n er det bare strikke i vei. Jeg holder egentlig p strikke en marius-genser til Bjrnar ogs, men det er jo s kjedelig! Det er jo bare strikke rundt, og rundt, og rundt med knttsm pinner. Fler jeg aldri kommer meg videre. Det blir sikkert gy med en gang jeg kommer til mnsteret, men enn s lenge strikker jeg bare litt p den innimellom. Strikking er jo ganske nytt for meg, og jeg har enda utrolig mye lre. Derfor gr det forelpig i ganske lette oppskrifter, slik som skappel-genseren, og den har jeg lyst til strikke flere av!

Er vi flere som er p strikkekjret n som hsten og jula nrmer seg? I gr p butikken (en norsk bokhandel, hvor de ogs selger garn) sier dama i butikken til alle kundene: "husk at det i dag bare er 114 dager til jul" og jeg tror samtlige kunder i butikken svettet litt ekstra bare med tanken ;-) 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

, Sandnes

Jeg heter Thale Sunniva. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber for tiden i Spania. Elsker reise og lage mat. Bor sammen med kjreste og verdens flotteste hund, samojeden Disney.

Velkommen

  • Image and video hosting by TinyPic
  • Thale Sunniva. 21 r fra Sandnes. Studerer sykepleie i Bergen. P bloggen kan dere lese mye om reiser, men ogs om hverdag og bilder, studie, venner og kjreste. thalesunniva @gmail.com bloglovin

Lenker

Design av